دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 7332
مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان عنوان کرد:

تیم ملی کاراته مدعی قهرمانی در مسابقات آسیایی

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان گفت: آمادگی کاراته‌کاهای ملی پوش در اردوهای اخیر مطلوب بوده و قطعا تیمی مدعی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اعزام می‌‌شود.
تیم ملی کاراته مدعی قهرمانی در مسابقات آسیایی
به گزارش قم نیوز، علیرضا کتیرایی اظهار داشت: پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا مهم‌ترین هدف ما برای کسب مدال و مقام است و قطعا حضور در رقابت‌‌هایی همچون تورنمنت بین‌المللی کاراته اندونزی خواهد توانست به افزایش سطح آمادگی تیم کمک زیادی کند.

وی عنوان داشت: دور نهایی تمرینات تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان تا پیش از اعزام به رقابت‌های کاراته وان در کشور اندونزی با برنامه و مدون ادامه می‌یابد و بلافاصله بعد از این مرحله از تمرین، تیم ملی کاراته خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی ازبکستان آماده خواهد کرد.

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان افزود: قطعا سطح مسابقات کاراته بین‌المللی در کشور اندونزی بسیار بالا خواهد بود زیرا چهره‌های مطرحی در آنجا حضور می‌یابند و اگر کاراته‌کاهای آینده‌دار کشورمان بتوانند در این مسابقات و پیکارهای آسیایی عملکرد خوبی داشته باشند، تنها به دلیل زحمات زیادی است که آنها، فدراسیون و کادر فنی متحمل شدند.

وی یادآور شد: کاراته‌کاهای اعزامی کشورمان به پیکارهای کاراته وان در کشور اندونزی این قابلیت و البته آمادگی لازم را دارند که موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شده و نشان دهند که هم نفرات و هم تیمی آماده‌ای داریم تا با قدرت برای کسب موفقیت در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

کتیرایی اضافه کرد: پیکارهای بین‌المللی اندونزی میدان آسانی نخواهد بود که بتوان به سادگی از آن مدال گرفت، زیرا کاراته‌کاهای کشورهای مطرح در این مسابقات حضور می‌یابند ولی با توجه به تمرینات برگزار شده و روحیه خوب ملی پوشان کاراته کشورمان، همگی آنها با بهترین شرایط خود مدعی کسب موفقیت در این رقابت‌ها خواهند بود.

وی تصریح کرد: هدف ما سنجش میزان آمادگی ملی پوشان در آستانه اعزام به پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا است و امیدواریم بعد از تمرینات منظم و فشرده معیارهای بسیار خوبی از آمادگی ملی‌پوشان به دست بیاوریم تا در فاصله باقی مانده بعد از بازگشت از اندونزی با پرداختن به آن نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت ملی پوشان را تقویت کنیم.

مربی قمی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان بیان داشت: در این مسابقات علاوه بر اینکه به دنبال کسب مدال هستیم، بیشتر به افزایش آمادگی کاراته‌کاهای ملی پوش در شرایط مسابقه فکر می‌کنیم زیرا شایستگی و توانمندی کاراته‌کاهای ایرانی آنقدر زیاد است که می‌توانند در هر رده سنی و در هر تورنمنتی مدعی کسب عنوان باشند.

وی تاکید کرد: قطعا تمام نفرات ما در این مسابقات چهره خوبی از خود به نمایش خواهند گذاشت و قطعا اگر نقاط ضعفی هم وجود داشته باشد در اردوی آماده‌سازی بعدی آن را پوشش می‌دهیم تا با انتخاب بهترین نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم.

تیم ملی کاراته کشورمان که در حال حاضر غلامرضا دباغیان و علیرضا کتیرایی به عنوان دو مربی و چهار کاراته‌کای قمی نیز در آن حضور دارند، روزهای آغازین تیرماه در مسابقات کاراته وان در کشور اندونزی و روزهای پایانی تیرماه در پیکارهای قهرمانی آسیا در ازبکستان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.w9urak9wxpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما