سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 21897

رایزنی با رئیس مجلس و دولت برای افزایش بودجه قطار شهری قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به رقم پایین بودجه اختصاص یافته به پروژه قطار شهری قم گفت: در حال رایزنی با رئیس مجلس و دولت برای افزایش بودجه قطار شهری هستیم.
رایزنی با رئیس مجلس و دولت برای افزایش بودجه قطار شهری قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری با بیان این‌که پروژه متروی قم در بلاتکلیفی به سر می‌برد، گفت: متاسفانه بودجه و اعتبار لازم برای متروی قم پیش‌بینی نشده است و همین موضوع موجب شده وضعیت این پروژه مبهم باشد.

وی ادامه داد: پروژه مترو به طور کامل متوقف نشده است اما با این وجود روند فعالیت آن رضایت‌بخش نیست.

شهردار قم با بیان این‌که قانون دولت را مکلف کرده است بودجه زیرساخت‌های حمل و نقلی ریلی را پرداخت کند، افزود: با وجود این‌که ۲ پروژه مترو و منوریل را در دست اجرا داریم متاسفانه در بودجه سال ۹۳ برای قطار شهری قم بودجه مناسبی پیش‌بینی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموع رقمی که برای قطار شهری اختصاص یافته است جوابگوی تکمیل منوریل هم نیست چه برسد به این‌که برای مترو نیز اختصاص پیدا کند.

دلبری یادآور شد: همانطور که قبلاً اعلام کردیم شهرداری قم نمی‌تواند از منابع خودش برای تکمیل مترو و منوریل استفاده کند و اگر بودجه دولتی نباشد ما مجبور هستیم پروژه را تعطیل کنیم.

شهردار قم افزود: به هر حال وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته‌اند را تکلیف برای خود می‌دانیم و در انجام آن کوتاهی نخواهیم کرد و در حد توان شهرداری ما از منابع داخلی بهره برده و کارها را منظم انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu79x.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما