پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : 22921

جبران عقب ماندگی کشور با 8 ساعت کار روزانه محقق نمی‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اینکه عقب ماندگی‌های کشور با کار کردن در وقت اداری قابل جبران نیست تاکید کرد: با هشت ساعت کار روزانه نمی‌توانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق کنیم.
جبران عقب ماندگی کشور با 8 ساعت کار روزانه محقق نمی‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری چهارشنبه شب در همایش بزرگداشت بسیج سازندگی قم که در سالن بعثت سازمان بسیج ملی جوانان قم برگزار شد به نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی با مدیریت جهادی گفت: بسیج سازندگی به این معناست که از کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس نیز با عملکرد جهادی خود توانستند با رهبری‌های امام راحل به پیروزی نائل شوند و پس از آن نیز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی یکی از نکاتی است که از سوی رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه قرار می‌گیرد یادآور شد: جهاد کردن فقط به معنای حضور در عرصه نظامی نیست بلکه کسب روزی حلال و خدمت به مردم نیز نوعی جهاد است.

شهردار قم با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد تصریح کرد: ۱۲ هدف برای تاسیس این سازمان مد نظر بود و از جمله این اهداف رسیدگی به مناطق محروم بود.

وی با اشاره به اینکه عقب ماندگی‌های کشور با کار کردن در وقت اداری قابل جبران نیست تاکید کرد: با هشت ساعت کار روزانه نمی‌توانیم خواسته‌های مقام معظم رهبری را محقق کنیم.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به خودکفایی کشور تاکید زیادی دارند افزود: با حمایت بسیج دانشجویی شاهد حضور دانشجویان در مناطق محروم هستیم و با این حضور گام های ارزشمندی در مسیر پیشرفت و جبران عقب ماندگی‌ها برداشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان و مدیران نیز باید در این مسیر حمایت‌های لازم را داشته باشند خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر نیروی جوان نخبه می‌توانیم کشور را به مرز خودکفایی برسانیم و با اعتماد به نسل جان و حمایت از ایشان جامعه در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

دلبری ضرورت بهره گیری از ظرفیت مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: با بهره گیری از مشارکت مردم زمینه افزایش اعتماد آنها فراهم شده و در مسیر مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی موفقیت‌های بیشتری حاصل می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfy1d0.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما