شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 22079

عالم به واسطه نور حضرت زهرا (س) روشن است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم گفت: پیامبر اکرم (ص) درباره حضرت زهرا (س) فرمودند نور وجود زهرای من چند هزار سال پیش از خلقت عالم خلق شده و عالم به واسطه نور حضرت زهرا (س) روشن است.
عالم به واسطه نور حضرت زهرا (س) روشن است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام جواد عظیمی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: باید نسبت به شناخت حضرت زهرا (س) تلاش‌های خوبی صورت گیرد و ابعاد شخصیت حضرت از نظر عبادی، سیاسی، فرهنگی، مدیریت امور خانه و حضور در صحنه‌های مختلف در اجتماع جداگانه مورد بحث قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بحث خانه و خانواده که نخستین ماموریت و برنامه‌های زن است، حضرت زهرا (س) با تمام توان و وجود بر اساس دستورات خداوند فرزندانی را تربیت کرد و تحویل جامعه داد که پس از گذشت یک‌هزار سال به عنوان بهترین الگوها برای عالم معرفی می‌شوند.

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که حضرت زهرا (س) در بحث خانه و خانواده و تربیت فرزند بهترین اسوه است، گفت: امیرالمومنان (ع) می‌فرماید آرزو داشتم حضرت یک بار چیزی از من درخواست کند.

وی با اشاره به بحث مدیریت حضرت زهرا (س) در خانه و خانواده عنوان کرد: ایشان با تمام وجود برای گردش چرخ خانه و خانواده تلاش می‌کرد و در جنگ‌هایی مانند احد و خندق دوش به دوش سپاهیان فعالیت انجام می‌داد.

عظیمی به بعد عبادی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا (س) در محراب عبادت به اندازه‌ای می‌ایستاد و خداوند را عبادت می‌کرد که پاهایش ورم می‌کرد و همه مشتاقان و شیعیان را در دعاهای خود به یاد داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ پیامبر اکرم (ص) درباره حضرت زهرا (س) فرمودند نور وجود زهرای من چند هزار سال پیش از خلقت عالم خلق شده و عالم به واسطه نور حضرت زهرا (س) روشن است.

رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان قم یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا (س) کوثر به معنای خیر کثیر است و با این تعبیر می‌توانیم به شخصیت حضرت پی ببریم و امام زمان (عج) نیز فرمودند که در زندگی بهترین الگو مادرم زهرا (س) است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhye8.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما