يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 22117

برگزاری 120 جلسه گفتمان دینی دانشجویی و طلاب در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: در سال گذشته 120 جلسه گفتمان دینی دانشجویی و طلاب در این استان برگزار شد.
برگزاری 120 جلسه گفتمان دینی دانشجویی و طلاب در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالعلی براتی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جلسات با موضوعاتی همچون سبک زندگی، رسانه، فرقه‌ها و مذاهب و عرفان‌های کاذب، پاسخگویی به شبهات، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، جنگ نرم، شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و... برگزار شد.

به گفته مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این جلسات بیش از ۵ هزار نفر از دانشجویان و طلاب شرکت کردند.

وی اظهار کرد: در این جلسات از استادان توانمند حوزه و دانشگاه که در موضوعات اشاره شده دارای تخصص و تبحر ویژه‌ای هستند استفاده شده است.

براتی با اشاره به بررسی نظرات دانشجویان و طلاب در نظرسنجی بعمل آمده اظهار کرد: استادان توانمند و اداره جلسات به شیوه پرسش و پاسخ جذابیت‌های خوبی برای شرکت کنندگان ایجاد کرده، به گونه‌ای که دانشجویان و طلاب از برگزاری این گفتمان‌ها ابراز رضایت کردند و مسائل مطرح شده در آن را بسیار مفید و کاربردی ارزیابی کردند.

مسئول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، بخش قابل توجهی از اعتبارات اجرای این طرح را از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری ذکر کرد و گفت: چنانچه طرح گفتمان دینی مورد حمایت قرار گیرد، امکان توسعه آن در سال جاری فراهم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmsqi.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما