چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 20654

تداوم فرهنگ انقلاب نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی است

قم نيوز : قم نيوز: مسوول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، تداوم و استمرار فرهنگ انقلاب به عنوان یک جریان دائمی، اثرگذار و فراگیر را نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی برای تولید نیروی انسانی تبلیغ دانست.
تداوم فرهنگ انقلاب نیازمند سیاست گذاری و برنامه ریزی است
به گزارش قم نيوز، عبدالعلی براتی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مبلغات سنتی اظهار داشت: برای دستیابی به این مهم، شناخت ابزار کار و ظرفیت ها، فرصت ها و تهدیدها از اولین و ضروری ترین گام هاست.

وی اضافه کرد: در همین راستا با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعل موجود در کشور در موضوع مبلغات سنتی و تاثیرگذاری مثبت و منفی این قشر عظیم در میان بانوان، امر ساماندهی در همه ابعاد را بسیار ضروری کرده است.

به گفته براتی، طرح شناسایی و ساماندهی مبلغات سنتی به منظور پرداختن به این هدف عالی طراحی شده تا ضمن جلوگیری از آثار منفی و ترویج ناهنجارها در حوزه تبلیغ دین در جلسات و محافل بانوان، در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت های این بانوان حرکت جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با فراخوان، ثبت نام، آزمون ها، سطح بندی و دایرکردن دوره های آموزشی با حضور استادان توانمند، این طرح در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مراحل را به شایستگی سپری می کند.

براتی گفت: برگزاری دوره فقه مداحی (احکام مداحی) توسط استاد محمود اکبری یکی از دوره های آموزشی است که با استقبال خوب بانوان مبلغه مواجه شده است.

مسوول آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به آسیب ها و چالش هایی که در حوزه مداحی وجود دارد ابراز امیدواری کرد که با دانش افزایی بانوان مبلغ، بخش قابل توجهی از این آسیب ها برطرف شود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgt39x.ak9zn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما