يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 22144
در جلسه شورای شهر قم مطرح شد

مخالفت اعضای شورای شهر با فروش ساختمان شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از ادارات خواستار خرید ساختمان قدیمی شهرداری است که این ساختمان هم اکنون برای جلسات کمیته ماده ۱۰۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد پس بهتر است این لایحه مورد بررسی قرار گیرد.
مخالفت اعضای شورای شهر با فروش ساختمان شهرداری قم
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری صبح امروز در شصت و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات شورای اسلامی شهر قم برگزار شد با اشاره به لوایح و طرح‌های کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری اظهار کرد: لایحه اخذ مجوز ۳۷۶ میلیون ریالی که به یکی ازکارگران شهرداری که دچار برق گرفتگی شده بود تعلق می‌گیرد زیرا که در سال گذشته بیمه مسئولیتی نسبت به این حادثه نداشته است و از همین رو دادگاه شهرداری را مقصر دانسته است و این مبلغ دیه این فرد تلقی می‌شود.

پس از سخنان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم، اعضای شورای اسلامی شهر موافقت خود را نسبت به این طرح عنوان کردند و این لایحه به تصویب رسید.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: شهرداری لایحه‌ای را منبی بر اعمال مساعدت در تخفیف و تقسیط در عوارض و جریمه‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ به شورای اسلامی شهر قم ارسال کرده است که این لایحه پس از بررسی در کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری به صحن علنی راه پیدا کرده است.

این لایحه نیز به اتفاق آرا مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قم قرار گرفت.

بختیاری با اشاره به لایحه فروش ساختمان قدیمی شهرداری مرکز عنوان کرد: یکی از ادارات خواستار خرید این ساختمان است که در حال حاضر این ساختمان برای جلسات کمیته ماده ۱۰۰ مورد استفاده قرار می‌گیرد و از همین رو بهتر است این لایحه مورد بررسی بیشتر قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم خاطر نشان کرد: طبق مصوبه این کمیسیون مبلغی در حدود پنج میلیارد ریال بودجه سازمان حمل و نقل و ترافیک تعیین شده است.

این لایحه نیز پس از موافقت اعضای شورای اسلامی به تصویب رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0sqi.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما