پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 15667
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

با توسعه کاربری مسکونی در غرب کمربندی امام علی(ع) مخالفیم

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: قائل به توسعه کاربری مسکونی در بخش غربی کمربندی امام علی(ع) نیستیم و باید کاربری‌های ورزشی و گردشگری در این منطقه مورد توجه قرار گیرد.
حسن بختیاری، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم
حسن بختیاری، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم
 به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن بختیاری در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از پروژه‌های عمرانی منطقه 6 با اشاره به مشکلات آب‌های سطحی در این منطقه، اظهار داشت: متولی جمع‌آوری آب و فاضلاب خانگی شرکت آب و فاضلاب و متولی جمع‌آوری آب‌های سطحی شهرداری است.
 
بختیاری با بیان این که طی سه سال گذشته اقدامات مناسبی در زمینه جمع آوری آب‌های سطحی در قم صورت گرفته است افزود: در حال حاضر رینگ کمربندی جمع‌آوری آب‌های سطحی در دستور کار شهرداری قرار دارد و در حال اجراست.
 
وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر نیز در زمینه جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه نیروگاه اقدامات مورد توجهی انجام داده که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه وام بانک توسعه برای اجرای طرح دفع آب‌های سطحی اشاره کرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر قم در بخش دیگری از سخنان خود به کاربری زمین‌های بعد از کمربندی امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: ما قائل به توسعه کاربری مسکونی در آن طرف کمربندی امام علی(ع) نیستیم و آن را آفتی در بحث توسعه شهری می‌دانیم.
 
وی تصریح کرد: تعیین کاربری برای آن طرف کمربندی امام علی(ع) یک ضرورت است و می‌بایست کاربری‌های خاصی بر اساس نیازهای منطقه‌ای و شهری برای آن تعریف شود.
 
بختیاری ابراز داشت: آن طرف کمربندی امام علی(ع) یک ظرفیت اقتصادی است و می‌تواند کاربری‌های گردشگری، ورزشی یا توقفگاه ماشین آلات سنگین باشد.
 
خاطرنشان می‌شود خیابان نظامی گنجوی، ورودی منطقه 6 از سمت جعفریه، رمپ و لوپ کمربندی امام علی(ع)، بلوار حمزه سید الشهداء(ع)، بلوار حضرت معصومه (س) و آبنما های سطح منطقه از جمله پروژه‌های بود که اعضای شورای شهر از آن‌ها بازدید کردند.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcefp8z.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما