سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : 15654

عمليات اجرايي فاز دوم شهرك صنعتي ثامن الائمه (ع) قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم از آغاز عمليات اجرايي آماده سازي فاز دوم شهرك صنعتي ثامن الائمه (ع) قنوات خبر داد.
عمليات اجرايي فاز دوم شهرك صنعتي ثامن الائمه (ع) قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز، روح اله ابراهيمي روز سه شنبه با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه فعالان بخش صنعت چوب و درودگري استان از شهرك صنعتي ثامن الائمه (ع) عمليات آماده سازي فاز دوم شهرك در دستور كار اين شركت قرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه مراسم رسمي افتتاح اين شهرك در خردادماه سال جاري و با حضور استاندار قم برگزار شده بود افزود: شهرك صنعتي ثامن الائمه (ع) كه در منطقه قنوات قم واقع شده و با توجه به ويژگيهاي جغرافيايي و تخصصي بودن مورد استقبال و توجه توليدكنندگان قمي قرار گرفت.
 
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم، افزود: در كمترين زمان ممكن در فاز نخست آن تعداد 57 واحد صنعتي در وسعت40 هكتار مستقر شده و در حال آماده سازي واحد صنعتي خود مي باشند.
 
ابراهیمی اضافه کرد:‌براي آماده سازي فاز دوم اين شهرك كه شامل تسطيح خيابانها، جدولگذاري، ‌عمليات خاكي، زيرسازي و اجراي زيراساس مي باشد بالغ بر 30 ميليارد ريال اعتبار در نظر گرفته شده است.
 
وي اضافه كرد: فاز دوم اين شهرك به مساحت 60 هكتار مي باشد كه اميدواريم در كمتر از يكسال عمليات آماده سازي آن به اتمام رسيده و كار واگذاري زمين به متقاضيان و استقرار واحدهاي صنعتي در آن انجام شود.
 
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي قم، در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: پيش از اين عمليات شبكه توزيع آب خيابانهاي اصلي شهرك در فاز اول و دوم انجام شده است كه در آينده ايي نزديك شبكه خيابان هاي فرعي آن هم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdcayin6.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما