دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 22172

دو و میدانی کاران قمی با ۹ مدال، نایب قهرمان کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: دو و میدانی کاران قمی در پایان مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور با ۹ مدال رنگارنگ پس از البرز نایب قهرمان کشور شدند.
دو و میدانی کاران قمی با ۹ مدال، نایب قهرمان کشور شدند
به گزارش قم نیوز، رقابت‌های دو و میدانی رده سنی نونهالان کشور در تهران به پایان رسید و تیم اعزامی دو و میدانی قم به این مسابقات در رده بندی تیمی با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم استان البرز، به مقام نایب قهرمانی رسید.

کسب مدال نقره امیرحسین رستگاری در ماده پرتاب نیزه پایان بخش مدال آوری ورزشکاران قمی بود چنان که رستگاری با پرتابی به میزان ۲۴ متر و ۹۷ سانتی متر پس از پرتابگر استان سمنان به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره دست پیدا کرد و نماینده البرز سوم شد.

علی سلامتیان دیگر شرکت کننده تیم اعزمی قم در این ماده بود که با پرتاب ۱۶ متری در جایگاه پنجم قرار گرفت و مدالی به دست نیاورد.

پیش از این در مسابقات ماده پرش طول، علی کشاورز با پرش ۵ متر و ۸۶ سانتی متر موفق به کسب مدال طلا و عنوان نخست شد و علیرضا رنجبر دیگر نماینده قم در پرش طول، با حد نصاب ۴ متر و ۹۳ سانتی متر به مقام چهارم این ماده دست یافت.

علیرضا رنجبر در ۱۰۰ متر مقام دوم، ابوالفضل دهقان در ۱۰۰ متر مقام سوم، محمدسجاد وکیل در ۴۰۰ متر مقام نخست و در ۸۰۰ متر مقام دوم، علی سلامتیان در ۱۰۰ متر با مانع مقام دوم و علی کشاورز در ۱۰۰ متر با مانع مقام سوم این مسابقات به دست آورده بودند.

بدین ترتیب تیم دو و میدانی قم با جمع ۴۷ امتیاز تیمی پس از البرز که ۵۱ امتیاز کسب کرد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

ترکیب تیم اعزامی قم را به این مسابقات امیرحسین رستگاری، علیرضا رنجبر، علی سلامتیان، علی کشاورزی، ابوالفضل دهقان پیر، سید سجاد وکیل، مجید کشه فراهانی و رضا عبدی‌نژاد با هدایت محمدرضا اسحاقی و مجتبی کارخانه تشکیل دادند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxf0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما