دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 22180
معاون استاندار قم:

هیئت مدیره باشگاه صبا به دنبال تغییر مدیرعامل نیست

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی استاندار قم و عضو هیئت مدیره باشگاه صبا گفت: هیئت مدیره باشگاه صبا به دنبال تغییر مدیرعامل نیست و استانداری قم نیز از کشوری فرد حمایت می‌کند.
هیئت مدیره باشگاه صبا به دنبال تغییر مدیرعامل نیست
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی درباره تغییرات در باشگاه صبا اظهار کرد: مهم‌ترین کاری که قصد داریم آن امسال در باشگاه صبا انجام دهیم تغییر نگرش از هزینه بر بودن صبا به درآمد زا بودن آن است اما برای این منظور، نباید به شعاردادن بسنده کرد و باید اقدامات عملی و اساسی انجام شود.

وی گفت: استاندار قم تاکیده کرده‌اند که اگر نگاهی که در گذشته و در سال‌های اخیر نسبت به صبا وجود داشته باقی بماند، صبا بهتر است به تیمداری ادامه ندهد اما با تغییر تفکر و نگاه به شیوه باشگاهداری و اینکه باشگاه صبا می‌تواند منبعی برای ایجاد درآمد باشد می‌توانیم تحول بزرگی در صبا ایجاد کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه صبای قم افزود: انتقال صبا به قم یکی از بحث‌هایی است که با جدیت دنبال آن هستیم اما باید تاکید کنم که بستر‌ها باید فراهم شود و با شعار، کاری عملی نمی‌شود در شرایط فعلی یکی از ماموریت‌های مهم هیئت مدیره فراهم سازی حضور تیم بزرگسالان صبا در قم است.

رضوی درباره احتمال تغییر مدیر عامل باشگاه صبا بیان کرد: گرچه آقای کشوری فرد در گذشته اعلام کرده بودند که قصد ادامه همکاری نداشته و خسته هستند اما ما بنا را بر این می‌گذاریم که در آن زمان با توجه به مشکلاتی که باشگاه صبا داشت، ایشان متحمل فشار بوده‌اند ولی در حال حاضر مشکلات تا حدودی حل شده و به طور کلی از اینکه مدیرعاملی بومی و فوتبالی همچون کشوری فرد در راس تیم باشد حمایت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت مدیره باشگاه صبا به دنبال تغییر مدیرعامل نیست البته مدیر عامل باید نظرات و ماموریت‌های محوله هیئت مدیره را پذیرفته و انجام دهد ولی در مجموع هیئت مدیره و استانداری قم از ادامه کار کشوری فرد حمایت می‌کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم بیان کرد: درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است و می‌توانیم علاوه بر از بین بردن دغدغه‌های مربوط به تامین هزینه‌های باشگاه از منابع دولتی را، به دنبال تبدیل کردن باشگاه صبا به عنوان منبع تولید درآمد باشیم اما امیدوارم اندک بینی مانع از درآمدزایی صبا نشود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxsqi.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما