يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 22148

درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم گفت: درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است و دغدغه‌های مربوط به تامین هزینه‌های باشگاه از منابع دولتی باید از بین برود.
درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم
به گزارش قم نیوز، سید حسن رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال اوران کاراته قم که در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم از ظرفیت ورزش‌هایی که در آن‌ها صاحب برند هستیم و موفقیت‌های بین المللی و کشوری به دست آورده‌ایم استفاده کنیم و مشکلاتی که ورزش قم در حال حاضر با آن درگیر است به حداقل برسانیم.

وی گفت: در مجموعه ورزش بیشتر نگاه دولتی حاکم است اما باید تهمیداتی بیندیشیم تا ورزش به عنوان فعالیتی هزینه بر مدیریت شده و به سمت درآمدزایی حرکت کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم افزود: آنچه امروزه در جهان شاهد آن هستیم حضور بخش خصوصی در ورزش است و از نگاه بخش درآمدزایی در ورزش شرایط موفقی ایجاد کرده است.

رضوی بیان کرد: اگر به ورزش‌های خاصی که مردم بر آن حساسیت دارند مثل فوتبال و والیبال اگر در ورزش و به ویژه رشته‌های پرطرفدار مثل فوتبال، والیبال و چند رشته دیگر که مردم روی آن‌ها حساسیت دارند جایگاه تیمداری بخش خصوصی را فراموش کنیم با فراز و نشیب روبرو می‌شویم.

وی ابراز کرد: شرایط اقتصادی قم نیز تابعی از وضعیت عمومی کشور است و مسئولان قم نیز باید نگاهی اقتصادی به ورزش داشته باشد و تجربیات گذشته نشان می‌دهد هزینه کردن بخش دولتی، تجربه موفقی در ورزش نبوده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم تصریح کرد: مدیریت هزینه‌ای در بخش ورزش این نتیجه را به ما می‌دهد که با توجه به وضعیت فعلی، وجود نیروی انسانی فعال نتوانسته‌ایم شرایط را برای استقلال ورزش فراهم کنیم.

رضوی گفت: در ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۳ بستر خصوصی سازی ورزشی در حال آماده سازی است در راستای اجرای اصل ۴۴، دولت آماده است از بخش خصوصی در راه ورود به حوزه ورزش حمایت کند.

وی عنوان کرد: در مجموعه استان قم با توجه به نگاه ویژه به مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی و در راستای بیانات مقام معظم رهبری، از حضور بخش خصوصی در همه حوزه‌ها از جمله ورزش حمایت می‌کنیم و استانداری قم نیز برای جذب سرمایه گذاران همکاری می‌کند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قم با اشاره به وضعیت باشگاه صبای قم بیان کرد: درآمدزایی باشگاه صبا در دستور کار استانداری قم است و می‌توانیم علاوه بر از بین بردن دغدغه‌های مربوط به تامین هزینه‌های باشگاه از منابع دولتی را، به دنبال تبدیل کردن باشگاه صبا به عنوان منبع تولید درآمد باشیم.

رضوی با انتقاد از قائم به فرد بودن برخی از مسئولیت‌ها و جایگاه‌ها خاطرنشان کرد: در روال کاری برخی از مجموعه‌ها، قالب مباحث قائم به افراد و نظرات آن هاست و کافی است شخصی که در راس قرار دارد یا به نوعی دخیل است از مجموعه حذف شود تا کار مجموعه را تحت تاثیر قرار دهد اما ورزش باید از قائم به شخص بودن خارج شود و به شرایط پایدار برسد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcg7q9x.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما