دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 22184

درخشش بانوان قمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از درخشش بانوان دو و میدانی کار قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور خبر داد.
درخشش بانوان قمی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، راحله سادات واقفی تصریح کرد: تیمی که به نمایندگی از هیئت دو و میدانی استان قم به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شده بود متشکل از سه دو و میدانی کار بود و در مجموع عملکرد آنها راضی کننده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی کمیته بانوان فدراسیون دو و میدانی کشورمان رقابت های دو و میدانی قهرمانی دختران کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی تهران برگزار شد و برترین های رده نوجوانان کشور در آن حضور داشتند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با بیان اینکه سه دختر آینده دار دو و میدانی قم در مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور شرکت کردند، افزود: نتیجه ای که دختران دو و میدانی کار قم کسب کردند نشان از پیشرفت آنها نسبت به رقابت های دوره قبل دارد.

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی دختران هیئت دو و میدانی قم به این مسابقات افزود: تیم قم با حضور فائزه صیدی، فاطمه صیدی و عاطفه احمدی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور حضور یافت در حالی که این مسابقات در تهران به انجام رسید و از سطح بالایی برخوردار بود.

واقفی در ادامه با اشاره به عملکرد دختران دو و میدانی کار قم در این مسابقات بیان داشت: فائزه صیدی در دو ۴۰۰ متر با مانع با وجود آمادگی بسیار خوبی که از تمرینات کسب کرده بود و تلاش قابل توجهی که انجام داده در نهایت رتبه پنجم را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: خواهر این دو و میدانی ارزنده یعنی فاطمه صیدی نیز که نماینده تیم اعزامی دختران هیئت دو و میدانی قم در ماده ۱۰۰ متر سرعت بود تمام تلاش خود را به کار گرفت که با مدال از این رقابت ها بازگردد اما در نهایت به مقام ششم دست یافت که البته برای ما بسیار ارزشمند است.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم به عملکرد عاطفه احمدی دیگر نماینده تیم هیئت قم در این رقابت ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: این دختر آینده دار دو و میدانی در رشته پرش طول به رقابت با حریفان پرداخت و رتبه هشتم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان با بیان اینکه هدایت تیم اعزامی نوجوانان قم به این مسابقات پریسا سادات روحانی از دو و میدانی کاران توانا و از مربیان جوان اما با تجربه دو و میدانی بانوان قم بر عهده بود، اظهار داشت: این پیکارها با حضور بیش از یکصد ورزشکار برگزار شد و در آن نمایندگان ۱۶ استان حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما