دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 22203

گلباران ضریح حضرت معصومه(س)با حضور بانوان بسیجی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم‎ گفت: یکی از برنامه هفته گرامیداشت روز زن پیاده‌روی از حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران، است که در انتها ضریح مطهر حضرت معصومه(س) را گلبارن می‌شود.
گلباران ضریح حضرت معصومه(س)با حضور بانوان بسیجی استان قم
به گزارش قم نیوز، لیلا حیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز فرا رسیدن ولات حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در همین راستا فرهنگ فاطمی در جامعه ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت روز زن به صورت منسجم برنامه‌های خود را انجام داده است تصریح کرد: جهانی سازی فرهنگ فاطمی به عنوان یک هدف والا حساب می‌شود و ما باید این حرکت را در سراسر جهان تدوام دهیم.

فرمانده سپاه بانوان قم با اشاره به اینکه عمومی سازی فرهنگ عفاف و حجاب یکی از اولویت‌های اصلی سپاه بانوان قم است تصریح کرد: این موضوع در صحبت‌های مقام معظم رهبری نیز دیده می‌شود و ایشان عنوان کردند که زنان نقش بسیار تاثیر گذاری در عرصه‌های مختلف خانواده و اجتماع دارند.

حدیری گفت: باید فرهنگ و سیره حضرت زهرا (س) در بین بانوان ایرانی ترویج پیدا کند و سپاه بانوان نیز در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای آحاد بانوان در استان قم برگزار شده است تصریح کرد: ۹ برنامه برگزار شد که در کنار این برنامه الگوهای انقلابی و اسلامی زن ایرانی ترویج داده شد واین برنامه‌ها توانستند اثر گذاری خوبی داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم‎ گفت: برنامه جشن میلاد کوثر نیز یکی از برنامه‌های تاثیر گذاری بود که در استان قم بود که بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در استان قم ۱۲۹ شهید زن قم وجود دارد تصریح کرد: دیدار با مراجع تقلید از برنامه‌های اصلی سپاه بانوان قم است که با حضور آیت الله نوری همدانی برگزار می‌شود.

حدیری گفت: ترویج مبانی دینی، تجلیل از شهدای زن و آثار و برکات فرزند بیشتر از برنامه اصلی سپاه استان قم است که در هفته زن به این موضوعات پرداخته می‌شود خاطر نشان کرد: برنامه‌های مسابقه‌ای و ایجاد یک رقابت سالم و تجلیل از همسران اسوه و نمونه، تبیین سیره شهدا، پیاده روی حرم تا حرم دانشجویان خواهر از دیگر برنامه‌های هفته تجلیل از روز زن است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم از تبیین سیره شهدا و به ویژه شهیده فوزیه شیردل، شهید محوری سال ۹۳ در برنامه‌های این هفته خبر داد و اظهار کرد: به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان، دانشجویان خواهر در آخرین روز از هفته زن با پیاده‌روی از حرم مطهر تا مسجد مقدس جمکران، ضریح مطهر حضرت معصومه را گلبارن می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciprar.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما