شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 6677
حیدری عنوان کرد:

ارسال 500 مقاله به کنگره حضرت زینب

قم نيوز : قم نیوز: رییس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب از ارسال 500 مقاله به دبیرخانه کنگره ملی حضرت زینب خبر داد.
ارسال 500 مقاله به کنگره حضرت زینب
به گزارش قم نیوز، لیلا حیدری  با اشاره به فعالیت ستاد کنگره ملی حضرت زینب در سطح سپاه علی بن ابیطالب اظهار کرد: این کنگره پیرامون ابعاد مختلف زندگانی حضرت زهرا از جمله بعد علمی، عرفانی، تربیتی و نقش الگویی حضرت زینب برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بازشناسی شخصیت والای حضرت زینب در همه ابعاد برای جویندگان معرفت با معرفی صفات آن حضرت، تبیین رسالت و شخصیت حضرت زینب  و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف کنگره حضرت زینب  است.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب توسعه فرهنگ صبر و استقامت، ارائه شیوه‌های علمی و توانمندی‌های حضرت زینب، بازیابی هویت زن مسلمان با استمداد از شیوه رفتار و منش حضرت زینب، تبیین دانش و بصیرت حضرت زینب در شناخت فتنه را از دیگر اهداف این کنگره ذکر کرد.

وی با اشاره به محورهای کنگره ملی حضرت زینب گفت: بررسی و تبیین شخصیت علمی حضرت زینب، بررسی و تبیین شخصیت عرفانی حضرت زینب، بررسی و تبیین بینش بصیرت و خردورزی حضرت زینب و بررسی و تبیین مکتب تربیتی حضرت زینب از جمله محورهای این کنگره است.

حیدری خاطرنشان کرد: بینش و بصیرت همه جانبه حضرت زینب در این کنگره بررسی شده و مسئله ولایتمداری در کلام نورانی حضرت زینب کبری تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی لازم درباره کنگره ملی حضرت زینب به ۱۴۰ هزار پژوهشگر سراسر کشور صورت گرفته است، گفت: بالغ بر ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شد که در این کنگره از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابیطالب یادآور شد: دو کتاب از مجموعه مقالات منتخب کنگره ملی حضرت زینب چاپ شده و در اختیار پژوهشگران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.qn-t23n-qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما