سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : 22225

مشاوره پلیس 5600 پرونده قضایی را حل و فصل کرده است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان این که حدود 70 درصد پرونده‌های قضایی با مشاوره پلیس از ورود به جامعه مجرمین نجات پیدا می کنند، گفت: از 8000 مراجعه‌ای که در سال گذشته داشتیم حدود 5600 پرونده به این ترتیب حل و فصل شد.
مشاوره پلیس 5600 پرونده قضایی را حل و فصل کرده است
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی در تبیین نقش اثرگذار پلیس در مشاوره و ارشاد، اظهار داشت: در بحث امنیت اخلاقی از ۸۰۰۰ پرونده‌ای که در سال گذشته مراجعه داشته‌اند با راهنمایی مشاوران ما حدود ۷۰ درصد آن‌ها منجر به مصالحه شد.

وی افزود: یعنی از ورود ۵۶۰۰ پرونده قضایی به جامعه مجرمین جلوگیری شده است؛ بخش عمده‌ای از این کار را مرهون تلاش‌های همکاران خواهر در کلانتری‌ها و بخش‌های مشاوره هستیم که برای برقراری امنیت اخلاقی و ارشاد فعالیت می‌کنند؛ نقش باز دارنده پلیس زن ، اقدامات ارشادی و تبیین فعالیت‌های دینی آنان قابل ستایش است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم معنویت حاکم در میان پرسنل پلیس استان به ویژه بانوان را تحسین برانگیز خواند و گفت: در بین خواهران همکار افرادی هستند که حافظ چندین جزء و یا کل قرآن کریم هستند.

سردار مجتبایی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک گویی به مناسب میلاد حضرت فاطمه(س)، ابراز داشت: حضرت زهرا(س) یک سرمایه عظیم برای اسلام همه جهانیان است؛ سیره آن حضرت یک سند معنوی و انسانی است به ویژه در بحث عفاف، ایشان برای کل جامعه بانوان کشور و دنیا الگو است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم افزود: باید سعی کنیم این سیره فاطمی را در قلب و جان خود حفظ کنیم تا در هر زمانی از آن بهره ببریم؛ خواهران پلیس ناجا نیز تلاش دارند مشی، مرام و معنویتشان در مسیر سیره حضرت فاطمه(س) باشد و در همین راستا نیز به خدمت بپردازند.

وی با بیان این که پلیس زن در دو عرصه امنیت اخلاقی، ارشاد و مشاوره فعالیت‌های چشمگیری دارد، گفت: همکاران ما تلاش می‌کنند نسبت به مشکلات اخلاقی نقش باز دارنده داشته باشند، عفت در سطح جامعه گسترش پیدا کند و اخلاق در کل کشور و در میان جامعه زنان ایرانی فراگیر شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpiqi.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما