دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 20904

پلیس قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در قم برخورد می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی قم گفت:در صورتی که برخی‌ها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند پلیس با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند که البته با نصب پیام های هشدار انتظامی در سطح شهر و مصاحبه‌ در رسانه‌ها این موارد ذکر شده است.
پلیس قاطعانه با تخلفات حادثه ساز در قم برخورد می‌کند
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: از نگاه پلیس چهارشنبه آخر سال موضوعی اجتماعی است، پلیس در پیش بینی، برنامه ریزی و مدیریت با این نگاه وارد شده و اقدام می‌کند.

وی تاکید کرد: در صورتی که برخی‌ها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند پلیس با جدیت و قاطعیت برخورد می‌کند که البته با نصب بنر در سطح شهر و مصاحبه‌های مختلف در رسانه‌ها این موارد ذکر شده است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پوشش ۷۰ نقطه از استان در چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: برای تامین نظم و امنیت در این روز از ظرفیت نیروهای مردمی مانند بسیج نیز استفاده می‌شود.

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنان خود به تمهیدات پلیس استان در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: طرح ترافیکی نوروزی پلیس راهور و راه استان از ۲۵ اسفند ماه ۹۲ آغاز و تا ۱۸ فروردین ۹۳ ادامه دارد و پلیس با قاطعیت با تخلفات حادثه ساز برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdceeo8w.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما