جمعه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : 22387

آیت‌الله ملکوتی سنگربان انقلاب بود

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ مسلم ملکوتی ‌(ره) را تسلیت گفت.
آیت‌الله ملکوتی سنگربان انقلاب بود
به گزارش قم نیوز،‌در پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر درگذشت مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ مسلم ملکوتی عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تاثر و تاسف شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: ایشان از شاگردان آیت الله العظمی بروجردی(ره) و امام راحل بود که توانست پس از ۳۵ سال تحقیق و ممارست در حوزه علمیه قم و ۱۳ سال حضور در حوزه علمیه نجف، شاگردان زیادی را تربیت کرده و تالیفات مختلفی را به جامعه علمی ارائه دهد.

در بخش دیگری از این پیام افزوده شده است: این عالم مجاهد همچنین مبارزه با حکومت طاغوت را در کنار سایر اعضای جامعه مدرسین و در قالب صدور بیانیه‌های مختلف همراهی کرد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلف از جمله امامت جمعه شهر تبریز و نمایندگی مردم آن شهر در مجلس خبرگان رهبری ایفای نقش داشت.

در ادامه این پیام تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم «ارواحنا له الفداء»، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه، ‌بیت شریف به ویژه آقازاده محترمشان و همچنین مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض کرده؛ علو درجات را برای آن فقید و صبر و اجر فراوان برای بازماندگان آن مرحوم خواستار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbzfb5.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما