شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 22411
فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم:

حضور فعال و انقلابی سپاه عامل اصلی شکست دشمن در تمامی عرصه هاست

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: حضور فعال و انقلابی سپاه عامل اصلی شکست دشمن در تمامی عرصه هاست.
حضور فعال و انقلابی سپاه عامل اصلی شکست دشمن در تمامی عرصه هاست
به گزارش قم نیوز، حسین مشرفیان با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره)، اظهار داشت: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن می باشد لذا سپاه در تمامی عرصه ها که انقلاب تهدید شود از آن دفاع خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در راس همه مسائل دفاع جانانه از ولایت امر مسلمین خواهیم داشت، ادامه داد: سپاه در عرصه های نظامی و غیر نظامی از قبیل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... خود را مدافع انقلاب و اسلام و حقوق مردم می داند و با تمام وجود و افتخار از آن دفاع خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) افزود: نقش سپاه از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی در سال ۴۱ و ۴۲ با حضور جوانان و نوجوانان این مرز و بوم که با انگیزه قوی الهی و با مدیریت و رهبری امام عزیزمان در کنار روحانیت و پشت سر ولایت، انقلاب را به پیروزی رساندن ودر رهایی بخشی از ظلم و ستم نظام ستمشاهی با بسیج همگانی بسیار پر رنگ بود است و در واقع این جوانان همان کسانی بودند که به دستور امام نهاد مقدس و نوپای سپاه را پی ریزی و تشکیل دادند.

وی با اشاره به نقش سپاه در دفاع از انقلاب در غائله های شمال، شمال غرب و جنوب شرق گفت: سپاه و پاسداران آن در دفاعی جانانه در هر نقطه از سرزمین های میهن اسلامیمان که در گیر جنگ بود از خود رشادت های بسیار نشان دادند.

مشرفیان ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استقامت، ایثار، گذشت، ابتکار و با وجود تمامی فشارها از قبیل نبود آموزش ،تجهیزات و ... اما با انگیزه الهی توانستند با استفاده از پتانسیل جوانان و عزم و روحیه آنها غائله ها را مهار نمودند و در مقابل تمامی استکبار که به کمک صدام آمده بودند مقاومت کند و با استقامت خود حتی حاضر نشد یک قدم از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن بماند.

وی به فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ با تلاش و همتی که سپاه و بسیج انجام دادند و حضور به موقع و اثر گذار ملت انقلابی و بیدار ایران اسلامی توانست آن فتنه را که اصل انقلاب را هدف قرار داده بود خفه کند و با حضور میلیونی مردم در ۹ دی، انقلاب برای یک بار دیگر بیمه شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) عنوان داشت: پس از جنگ نیز سپاه در عرصه اقتصادی، هرجایی که نیاز بوده و شرکتهای داخلی توان اجرای پروژه های بزرگ کشوری را نداشتند، ورود پیدا کرده تا کمکی به رشد و پویایی اقتصاد میهن عزیزمان باشد.

مشرفیان علت تهاجم گسترده رسانه های غرب به سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را اثر گذاری عمیق سپاه در تمامی صحنه ها و عرصه ها دانست و گفت: سپاه پاسداران درهر عرصه ای که ورود پیدا کرد با هدایتهای مقام عظمای ولایت و تبعیت خالص از دستورات معظم له توانست پیروز آن صحنه باشد و دشمنان قسم خورده انقلاب را به عقب براند.

وی در پایان تصریح کرد: این طبیعی است که دشمنان احساس می کنند در هر کاری دست به توطئه علیه انقلاب می زند نهادی که برنامه ها و نقشه های آنها را نقش بر آب می کند سپاه و بسیج است.بنابر این با تهاجم گسترده به سپاه می خواهد اثر و نقش سپاه در رویدادهای انقلاب را کم رنگ جلوه دهد که به فضل خدا و هدایتهای امام خامنه ای، وحدت و همدلی مردم عزیزمان اینگونه نخواهد شد.
انتهای پیام / 126
https://qomnews.ir/vdcjvxe8.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما