يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 23084

تحقق اقتصاد مقاومتی رشد و بالندگی کشور را به دنبال دارد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی رشد و بالندگی را برای کشور در پی دارد گفت: حضور موثر بسیج سازندگی در عرصه هایی که مورد تهاجم دشمنان نظام و اسلام قرار می گیرد کاملا نمایان است.
تحقق اقتصاد مقاومتی رشد و بالندگی کشور را به دنبال دارد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان با اشاره به فعالیت های بسیج سازندگی در سطح کشور، اظهار کرد: حرکت های درست و به موقع بسیج سازندگی می تواند کشور عزیزمان را در برابر بیگانگان بی نیاز و مصون کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)عنوان کرد: بسیج سازندگی در بدنه بسیج مستضعفین نقش بسیار ارزنده ای را ایفا می کند و بدون شک امروز احساس مسئولیتی که در جوانان کشورمان وجود دارد نتیجه دستاوردهای بسیج سازندگی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار ایران اسلامی عمران و آبادانی های مطلوبی از فعالیت و تلاش بسیج سازندگی محقق شده است و این برای ما افتخار است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امروز نگاه نوع دوستی و حمایت از محرومان در چهره تک تک بسیجیان عرصه جهاد سازندگی مشاهده می شود که این عزیزان مسیر اقتصاد مقاومتی را دنبال می کنند.

مشرفیان با تاکید بر اینکه توجه به اقتصاد مقاومتی رشد و بالندگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان می آورد، گفت: حضور موثر بسیج سازندگی در عرصه هایی که مورد تهاجم بیگانگان و دشمنان نظام و اسلام قرار می گیرد نیز کاملا نمایان است.

وی عنوان کرد: همه این عوامل دست به دست هم داد که به سمت پروژه های زودبازده حرکت کنیم و از دانش داخلی متناسب با جغرافیای مناطق بهره مند شویم و با نگاهی تازه و نو، برای رشد تولیدات داخلی گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: در حوزه های ناحیه امام حسن مجتبی (ع) بیش از ۶۰۰ نفر برای ثبت نام دریافت وام در عرصه اقتصاد مقاومتی اقدام کرده اند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtz9x.ak9w74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما