شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 22422

برگزاری 10 دوره تعلیم تدبر در قرآن کریم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل موسسه تدبر در کلام وحی از برگزاری 10 دوره تعلیم تدبر در قرآن کریم با حضور 288 نفر در 6 ماهه دوم سال گذشته خبر داد.
برگزاری 10 دوره تعلیم تدبر در قرآن کریم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده با اشاره به تعلیم تدبر اظهار کرد: این بخش در سه سطح تربیت مدرس، تربیت مربی و آموزش عمومی برگزار می‌شود البته تغییراتی در شیوه‌نامه‌های آموزشی و اجرایی آن اعمال شده است.

وی با اشاره به دوره تعلیم و تربیت تدبر در قالب سه دوره گفت: این دوره‌ها شامل «تربیت مدرس تدبر»، «تعلیم تدبر ویژه حوزویان و رشته‌های مرتبط» و «دوره تعلیم فراگیر تدبر» است.

مدیر عامل موسسه تدبر در کلام وحی عنوان داشت: با اعمال تغییراتی از ورود مستقیم علاقه‌مندان به دوره تربیت مربی جلوگیری شد و افراد از این پس باید برای دریافت گواهی مربیگری تدبر، علاوه بر قبولی در دوره ویژه، حائز امتیاز خاصی برای ورود به دوره باشند.

وی یادآور شد:‌ افراد پس از کسب همه امتیازات لازم و مصاحبه می‌توانند در دوره کوتاه مدت مربیگری شرکت کنند.

صفرزاده یادآور شد: مقدار ساعات تعلیم و تربیت مدرس تدبر به نسبت سایر دوره‌ها طولانی‌تر و سخت‌تر است و شرکت‌کنندگان پس از موفقیت در آزمون‌های ورودی و طی مراحل آموزشی و آزمون‌های پایانی با امتیازهای لازم می‌توانند در دوره‌های تدبر ویژه دوره‌های تکمیلی تربیت مربی تدبر شرکت کنند.

وی با اشاره به شرکت بالغ بر ۲۸۰ نفر در قالب ۱۰ دوره‌ برگزار شده در ۶ ماهه دوم سال ۹۲ گفت: دوره تعلیم فراگیر تدبر در جزء ۲۹ قرآن با همکاری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی،‌ دوره تعلیم تدبر جزء ۲۹ ویژه حوزویان و رشته‌های مرتبط با همکاری موسسه قرآن و عترت و تعلیم تدبر جزء ۳۰ قرآن با همکاری موسسه خادمان ساقی کوثر از جمله دوره‌های برگزار شده است.

مدیر عامل موسسه تدبر کلام وحی دوره تعلیم تدبر جزء ۳۰ قرآن ویژه حوزویان و رشته‌های مرتبط حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان تهران، موسسه تدبر در کلام وحی و حوزه علمیه خواهران مشکات تهران و‌ دوره تعلیم تدبر سوره‌های منتخب ویژه حوزویان و رشته‌های مرتبط را از دوره‌های آموزشی دیگر برگزار شده در سال گذشته ذکر کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb5ab5.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما