دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : 22530

تمام باغات شهر قم را به قیمت کارشناسی می‌خریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تمام باغات شهر قم را به قیمت کارشناسی می‌خریم.
تمام باغات شهر قم را به قیمت کارشناسی می‌خریم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد آتش زر عصر امروز در مراسم افتتاح بوستان جوان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد با تأکید بر اینکه این پروژه حاصل زحمات بسیاری است، اظهار داشت: احداث این پروژه سال‌ها کلید خورد، اما در دوره مدیریت فعلی شهرداری این پروژه به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به تخریب باغات قم در گذشته خاطرنشان کرد: برای حفظ باغات فعلی حاضر هستیم که تمام باغات شهر را به قیمت کارشناسی خریداری کرده و حفظ کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ایجاد ۱۰۵ هکتار فضای سبز در ورودی قم از سمت جاده جعفریه، تصریح کرد: آمادگی داریم که بین این محل تا بوستان جوان را به میزان ۸۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد کنیم.

وی ضرورت ایجاد فضاهای سبز در حاشیه شهر را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: در سال ۹۳ مقرر شده است که آب باغات به صورت رایگان تامین شده و در خصوص نگهداری باغات نیز همکاری لازم را داشته باشیم.

آتش‌زر، ضرورت حمایت نهادهای نظارتی و قضایی را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: ایجاد فضاهای سبز در حاشیه شهر بدون مساعدت این نهادها عملی نیست.

وی در خصوص انتقال پساب فاضلاب تهران به قم بیان کرد: این طرح نیز باید با جدیت پیگیری شود تا در بخش شمالی شهر قم نیز شاهد توسعه باغات و فضای سبز باشیم.

رئیس شورای شهر قم خاطرنشان کرد: شورای شهر قم و شهرداری در پیگیری پروژه‌های عمرانی جدی هستند و در مسیر توسعه پیشرفت قم با مدیریت جهادی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما