?>?> پیام شیراز برابر شهرداری مهاباد پیروز شد | قم نیوز
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 22618

پیام شیراز برابر شهرداری مهاباد پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال پیام شیراز در مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم برابر شهرداری مهاباد پیروز شد.
پیام شیراز برابر شهرداری مهاباد پیروز شد
به گزارش قم نیوز، روز سوم و پایانی مسابقات مرحله دوم لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه دوم امروز با برگزاری یک بازی تشریفاتی آغاز شد.

در نخستین بازی از روز سوم این مسابقات که در ورزشگاه تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های فوتبال پیام شیراز و شهرداری مهاباد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پیام شیراز خاتمه یافت.

تک گل این بازی را محمدرضا چنگیزی در نیمه نخست به ثمر رساند و تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم بی‌ثمر بود.

پیام شیراز با این پیروزی ۴ امتیازی شد و با کسب عنوان سوم جدول رده بندی به کار خود پایان داد و نتوانست به لیگ بر‌تر صعود کند در حالی که تیم شهرداری مهاباد نیز با این شکست، در سومین بازی پیاپی مغلوب شد و در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

در ترکیب نخستین تیم فوتبال شهرداری مهاباد شایان مولودی، سید هیمن آغاز، پرویز امین‌زاده، سلیمان پیر، دیاکو سلیمی، نوید موحد، سردار پیروی اسلام، امیر خلیلی، عطا الله رحمانی آذر، فرشاد رحیمی و واحد سواره نیا با مربیگری ابراهیم آذر حضور داشتند.

تیم فوتبال پیام شیراز در این بازی با ترکیب اولیه محمدجواد حیات رخ، محمد معصومی، محمد خرم، مرتضی کشاورز، محمدرضا گنجی، میلاد ملیحی، محمدرضا چنگیزی، محمد قاسمی، محسن خسروی‌نژاد، امین الله شریفی و حمیدرضا بانشی با هدایت ابوالفضل پالیزدان به میدان رفت.

قضاوت این بازی بر عهده محمدرضا فطن بود و داریوش درویشی به عنوان کمک داور اول، محمد جعفری به عنوان کمک داور دوم و ابوذر احمدی به عنوان داور چهارم در کادر داوری این مسابقه حضور داشتند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivqar.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما