شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : 20390
در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم

استقلال تهران آبی پوشان اراک را در هم کوبید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران در لیگ فوتبال نوجوانان کشور در قم آبی پوشان اراک را در هم کوبید.
استقلال تهران آبی پوشان اراک را در هم کوبید
به گزارش قم نیوز، مرحله نخست مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه نخست آغاز شد و تیم فوتبال استقلال در دیدار افتتاحیه این مسابقات برابر آبی پوشان اراک صاحب پیروزی شد.

در مسابقات مناطق از لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های برگزیده استان‌های سراسر کشور در قالب ۸ گروه برگزار می‌شود تیم‌های حاضر در این مسابقات برای کسب سهمیه صعود به لیگ بر‌تر فوتبال نوجوانان کشور با هم رقابت می‌کنند.

در مسابقات گروه نخست که به میزبانی زمین چمن مصنوعی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم برگزار می‌شود تیم‌های افشید قم، سفیر گفتمان قم، استقلال تهران، چیچکلو اسلامشهر و آبی پوشان اراک حضور دارند و برای کسب ۲ سهمیه صعود از این گروه با هم رقابت می‌کنند.

در نخستین مسابقه این گروه تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آبی پوشان اراک به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی پر گل ۵ بر صفر به سود تیم استقلال تهران خاتمه یافت.

استقلال که با هدایت محمود انصاری مربی با تجربه فوتبال پایه تهران به این مسابقات گام گذاشته با این پیروزی برابر قهرمان استان مرکزی نشان داد با هدف صعود به لیگ بر‌تر نوجوانان کشور وارد مسابقات شده و تیم‌های مقابل در مسابقه با این تیم کار دشواری پیش رو دارند.

تیم فوتبال آبی پوشان اراک نیز که در ۲ سال گذشته در مسابقات لیگ مناطق نوجوانان حضور یافته اما توفیقی پیدا نکرده است اکنون برای صعود باید به فکر پیروزی بر تیم‌های دیگر حاضر در گروه باشد.

قم در شرایطی میزبانی مسابقات فوتبال دسته مناطق نوجوانان را بر عهده گرفته که هفته گذشته نیز میزبانی مسابقات ره سنی جوانان را بر عهده داشت که در ان، تیم‌های اتحاد قم و صبای تهران جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند.

تیم استقلال تهران امروز در دومین مسابقه خود از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم چیچکلو اسلامشهر می‌رود و آبی پوشان اراک نیز از ساعت ۱۵:۳۰ با تیم سفیر گفتمان قم مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdzs0x.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما