يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 20425

استقلال تهران برابر آبی‌پوشان مرکزی با 5 گل پیروز شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران در دیدار اول خود از مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم آبی‌پوشان مرکزی شد.
استقلال تهران برابر آبی‌پوشان مرکزی با 5 گل پیروز شد
به گزارش قم نیوز، حضور فوتبالیست‌های جوان استقلال تهران در مرحله نخست رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی قم، علاقمندان زیادی را به مجموعه ورزشی تختی قم کشاند تا از نزدیک شاهد بازی این تیم با نماینده مرکزی باشند.

امسال مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور در مراحل مقدماتی در گروه‌های هشت‌گانه و در قالب دیدارهای دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های مدعی برای کسب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی هر گروه که حکم و سند صعود به مرحله دوم این بازی‌ها محسوب می‌شود، به شکلی جدی و نزدیک با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

فوتبال‌دوستان قمی در این هفته شاهد رقابت دو نماینده قم یعنی تیم‌های افشید و سفیر گفتمان در گروه ششم از مرحله مقدماتی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با رقبای خود از جمله تیم مطرح استقلال تهران قهرمان لیگ باشگاه‌های تهران هستند.

بعد از اینکه دیدار تیم‌های همشهری افشید و سفیر گفتمان قم در روز نخست با برتری تیم سفیر به پایان رسید، تیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران برابر آبی پوشان مرکزی در دیدار دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میدان رفت، دیداری که ۹۰ دقیقه رقابت آن با جشنواره‌ای از گل همراه بود و این گل‌ها برای استقلالی‌ها به ثمر رسید.

استقلال تهران در نخستین بازی خود در رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در دیدار برابر تیم آبی پوشان مرکزی با قدرت به میدان رفت و با پنج گل به برتری رسید تا بدین شکل در جدول رده‌بندی رقابت‌های این گروه صدرنشین شود.

فوتبالیست‌های استقلال تهران که در این مسابقات و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برتری پرگل پنج بر صفر در دیدار مقابل تیم فوتبال نوجوانان آبی پوشان مرکزی را به دست آورده‌اند، در این بازی با روحیه و آماده بازی و خود را به عنوان مدعی اول صعود از این گروه معرفی کردند.

این پیروزی در روز نخست بازی‌ها موجب شد تا فوتبال‌دوستان قم منتظر دیدارهای دو نماینده قم یعنی تیم‌های فوتبال نوجوانان افشید و سفیر گفتمان با تیم فوتبال نوجوانان استقلال تهران در روزهای آتی فوتبال نوجوانان کشور در قم باشند.

بازی‌های گروه ششم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی قم و باشگاه افشید برگزار می‌شود که دو تیم برتر این گروه جواز حضور در مرحله دوم مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccp0qi.2bqxi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما