جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : 22631

چشم مسئولان ما برای رفع تحریم‌ها به دست دشمنان نباشد

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: نباید چشم مسئولان ما به دست دشمنان باشد که تحریم‌ها را بر می‌دارند بلکه باید تلاش کنیم نظر خدا و اهل بیت(ع) را جلب کنیم.
چشم مسئولان ما برای رفع تحریم‌ها به دست دشمنان نباشد
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سعیدی که در خطبه‌های نماز جمعه قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: نباید چشم مسئولان ما به دست دشمنان باشد که تحریم‌ها را بر می‌دارند بلکه باید تلاش کنیم نظر خدا را جلب کنیم و چشممان به لطف خدا و دستمان به دامن اهل بیت(ع) باشد.

خطیب جمعه قم افزود: براساس آیات قرآن، اولیاء جامعه یعنی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) تابع مردم باشند زیرا چنین مسئله ای از نظر عقلی و منطقی صحیح نیست و مردم باید تابع اولیاء الهی باشند.

تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) با اشاره به ایام اعتکاف، تصریح کرد: مسلما جوانان عزیز با هماهنگی والدین و خانم‌ها با هماهنگی شوهرانشان در این مراسم شرکت می‌کنند زیرا در غیر این صورت، چنین عبادتی، مرضی نظر حضرت ولی عصر(عج) نیست و از سوی دیگر مسئولان باید دقت کنند که هنگام شرکت در این مراسم، برای خود جایگزینی مشخص کنند.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با توجه به روز کارگر، از مجموعه توانمندی‌ها و دستاوردهای مجموعه صنعتی مپنا بازدید کردند و با اشاره به هوش و توانمندی کارگر ایران اسلامی، تاکید کردند که در سال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، باید کارگران ایران اسلامی آستین همت را بالا زنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قم تاکید کرد: متاسفانه حق کارگران همیشه ادا نمی‌شود و مطالبات صنفی و کارگری این عزیزان، در میان هیاهوهای سیاسی، به درستی شنیده نمی‌شود و این قشر زحمتکش همیشه برای انقلاب و نظام زحمت کشیده‌اند و شهدای زیادی را در ایام جنگ تحمیلی به انقلاب تقدیم کردند و مسئولان باید قدر زحمات کارگران را به خوبی بدانند و برای حل مسائل انان تلاش کنند.

خطیب جمعه قم با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری، افزود: معلمی چون شمعی است که برای یاد دادن به شاگردان خود را فدا می‌کند و می‌تواند بهترین عامل رشد باشد اما همچنین می‌تواند عامل انحراف نیز باشد. لج بازی سیاسی، ترویج خرافات و آموزش انحرافات می‌تواند بخشی از آسیب‌های تعلیم و تربیت تلقی شود.

تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) تصریح کرد: شهید مطهری از جمله اساتید مبارزی بود که با نگاهی نافذ و عمیق و با تسلط به مقتضیات زمان و مکان، چنان تاثیری بر مخاطبان گذارد که شاکله افکار آن نسل را تا مسیر کمال هدایت کرد.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: نمی‌توان تکفیری‌ها و تروریست‌ها را با سایر مردم جهان یکی دانست زیرا روح انسانیت در آن‌ها جریان ندارند و این گفته سعدی که چو عضوی به درد آورد روزگار، برای آن‌ها تطبیق نمی‌کند زیرا آن‌ها و دولت‌های حامی آنها با کارهایی که انجام می‌دهند، از روح انسانیت خالی شدند و خودشان را در سلک حیوانات در آوردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قم با اشاره به انتخابات عراق تاکید کرد: در کشور همسایه ما عراق، انتخابات در حال برگزاری است و نظام عراق در حال مقابله با رویکردهای طائفه ای و قبیله ای است و دو موضوع مهم شامل انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور، پیش روی انتخاب شدگان است.

خطیب جمعه قم افزود: حجم مشارکت مردم با وجود گسست های سیاسی در عراق قابل قبول شد و تشکیل دولتی قدرتمند را نوید می‌دهد.

تولیت آستان کریمه اهل بیت(س) تصریح کرد: امیدواریم در کشور مصر نیز مردم اراده خود را که ناشی از اراده الهی است، به منصه عمل بنشانند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdf90x.yt0xs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما