قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با بیان اینکه پروژه عظیم پیامبر اعظم(ص) یک پروژه ماندگار است، تصریح کرد: نگاه شهرداری به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) فرهنگی و اقتصادی است.
نگاه شهرداری به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص)، فرهنگی و اقتصادی است
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری روز شنبه با اشاره به پروژه بلوار پیامبر اعظم(ص) و روند پیشرفت آن در آینده، اظهار داشت: بهره برداری مناسب از این پروژه یکی از اولویت های شهرداری در سال جاری است.

وی ادامه داد: موضوعی که در این بلوار مهم است مطالبات مردم ، مراجع و شخصیت های مذهبی است که انتظار دارند مراکز علمی و فرهنگی در این پروژه مورد توجه قرار گیرد.

دلبری با اشاره به بهره برداری کردن از ظرفیت های اقتصادی این پروژه، ابراز داشت: شهرداری تصمیم دارد در کنار توجه به مسائل فرهنگی که دغدغه ی عموم مردم است به ظرفیت های اقتصادی این پروژه هم نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی همچنین به بهره برداری از فازهای دوم و سوم این پروژه اشاره کرد و افزود: فاز دوم که شامل خط کند رو و دوچرخه است در نیمه شعبان به بهره برداری خواهد رسید و افتتاح فاز سوم که مسیر پیاده روی است در اولویت های بعدی شهرداری قرار دارد.

شهردار قم خاطر نشان کرد: در خصوص طرح های اقتصادی این پروژه هم یک تیم اقتصادی مجرب مشغول تهیه و آماده سازی طرح توجیهی بلوک های مختلف هستند که با آماده سازی ، آن را در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdce7p8w.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما