سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 4898
با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت؛

قدردانی از شهردار قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از زحمات و تلاشهای محمد دلبری، شهردار قم در برپائی مراسم یوم ا... ۲۲ بهمن تقدیر و تشكر نمود.
قدردانی از شهردار قم
به گزارش قم نیوز، در جلسه شورای اسلامی شهر قم، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از زحمات و تلاش های شهردار قم به سبب همکاری مطلوب در برگزاری راهپیمائی مردم ولایت مدار قم در ۲۲بهمن تقدیر و تشکر نمود.


نصرت ا... لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در این جلسه اظهار داشت :لطف الهی شامل ما شد که در این مقطع حساس حماسه ۲۲بهمن رو شاهد بودیم.


وی حرکت مردم قم را در این مراسم نسبت به دوره قبل کاملا استثنائی و قابل تقدیر دانست.


ایشان در مجموع مراسم قم رادر مقایسه با دیگر استان ها را بسیار مطلوب برشمرد و افزود: این همدلی وهمکاری بین نهادها را در حضور مردم قدرشناس قم در این مراسم می توان مشاهده نمود.


لطفی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه شورای اسلامی شهر وشهرداری قم در برگزاری راهپیمائی ۲۲بهمن از انعکاس مناسب واذعان خبرنگاران خارجی از حضور چشم گیر مردم دراین مراسم خبر داد و تصریح کرد:  با بررسی های بعمل آمده چهار ارگان در این مراسم نقش کلیدی ایفا کردند که می توان به شورای اسلامی شهر وشهرداری، سپاه، نیروی انتظامی وصداسیما اشاره نمود.


شهردار قم نیز در این جلسه گفت: مردم شجاع، غیرت مند، فهیم و ولایتمدار قم که با اتکال به خداوند قادر متعال یک بار دیگر با حضور وصف نا شدنی، پر شور و گسترده تر از سالهای قبل در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن، اقتدار، عزت، سربلندی، همدلی و تجلی بصیرت و وحدت و جوشش ایمان را به نمایش گذاشته و جهانیان را به بهت و حیرت وا داشتند و در طلوع سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی پشتیبانی قاطع خود را از اسلام ناب محمدی، آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و همراه با ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای پیمان نا گسستنی خویش را تجدید و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت انقلابی ایران افزودند.


مهندس محمد دلبری افزود: ۲۲ بهمن جلوه ای از شکوه، اقتدار و وحدت و حلاوت و شیرینی حماسه ایمان و بصیرت یک امت بزرگ بود که با اراده های برخاسته از خدا باوری و حق طلبی در سال روز عید انقلاب متجلی شد و گرد یاس بر چهره کریه دشمنان پاشید و مایه امید و نشاط تمامی عاشقان و دلدادگان انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان شد.


در پایان این مراسم رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اهدا لوح به مهندس محمد دلبری،‌ شهردار قم از زحمات و تلاشهای ایشان تقدیر وتشکر نمود.


در لوح سپاس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خطاب به شهردار قم آمده است: شكر و سپاس خداوند متعال را كه به فضل الهی مراسم مرتبط با بزرگداشت ایام ا...،‌ خاصه خلق حماسه ماندگار در راهپیمائی پرشور و عزت مدارانه یوم ا... ۲۲ بهمن سال جاری با احساس تكلیف دینی و انقلابی و حضور توام با بصیرت و زمان شناسی مردم شریف و فهیم در صحنه، برگ زرین دیگری بر اوراق سراسر افتخار تاریخ خاستگاه انقلاب اسلامی افزود.


اینجانب لازم می دانم از ایفای نقش تاثیرگذار و تحسین برانگیز حضرت عالی و همكاران ارجمندتان در تمهید موفقیت های مایه مباهات صمیمانه قدردانی و مزید توفیقات توام با عزت روزافزون و عاقبت بخیری شما بزرگواران را از بارگاه ربوبی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.onyk49naa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما