شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 4289
امروز صورت گرفت؛

واگذاری اولين قطعات شهرك صنوف قم به صنف آهن فروشان

قم نيوز : قم نیوز: با حضور شهردار كلانشهر قم،‌ ریيس صنف آهن فروشان،‌ مديران شهرداری قم، مهندس بختياری عضو شورای اسلامی شهر و اعضا صنف آهن فروشان قم، مراسم قرعه كشی واگذاری قطعات صنف آهن فروش برگزار شد.
واگذاری اولين قطعات شهرك صنوف قم به صنف آهن فروشان
در اين مراسم ‌شهردار قم با اشاره به ضرورت احداث و راه اندازی شهرك صنوف در قم گفت: ايجاد اشتغال،‌ تمركز زدایی و رفع مشكلات صنوف از اهداف اساسی شهرداری قم در راه اندازی و توسعه شهرك صنوف در قم می باشد.

محمد دلبری افزود: اجرای واگذاری اين طرح مدت ۱۲ سال است به دليل برخی از مشكلات،‌ راكد مانده بود كه بحمدا... شهرداری قم نسبت به پيگيری و واگذاری اين امر اهتمام جدی داشته است و امروز اولين قطعات اين شهرك به صنف آهن فروشان اختصاص خواهد يافت.

وی يكی از وظايف مديريت واحد شهری را ساماندهی مشاغل و صنوف اعلام نمود و تصريح كرد: شهرداری قم با همكاری و مساعدت دستگاه های مربوطه و ذيربط نسبت به ساماندهی و راه اندازی اين شهرك اقدام نموده است.

دلبری به مزايای احداث شهرك صنوف در قم اشاره نمود و افزود: كاهش آلودگی صوتی در شهر،‌ كاهش بار ترافيكی و جلوگيری از ورود،‌ حمل و نقل آسان و عدم ورود و خروج كاميون در سطح شهر از جمله مزايای بهره مندی از شهرك صنوف می باشد و شهروندان نيز دسترسی آسانتری جهت مايحتاج و نيازهای خود دارند.

شهردار قم ايجاد رقابت بين فروشندگان و آسايش شهروندان را از ديگر محاسن راه اندازی اين شهرك عنوان نمود و خاطر نشان كرد: مديرت شهرك صنوف موظف به ايجاد تسهيلات و امكانات رفاهی در اين شهرك می باشد و ارزش افزوده اين شهرك بايد توسعه يابد.

وی افزود: مرحله نخست راه اندازی اين شهرك،‌ واگذاری زمين ها به صنف آهن فروشان می باشد و در مراحل بعدی كليه مشاغل به اين شهرك هدايت خواهند شد.

در پايان اين مراسم،‌ قرعه كشی واگذاری ۲۸۵ قطعه زمين بين صنوف آهن فروش برگزار گرديد.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdce.v8ebjh8wo9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما