يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 4119
شهردار قم خبر داد:

واگذاری زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از واگذاری نخستین قطعات زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان خبر داد و گفت: به تدریج زمین‌های این شهرک به دیگر صنوف نیز واگذار می‌شود.
واگذاری زمین‌های شهرک صنوف قم به آهن فروشان
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم واگذاری نخستین قطعات شهرک صنوف قم به صنف آهن فروشان با اشاره به ضرورت احداث و راه اندازی شهرک صنوف در قم گفت: ایجاد اشتغال، ‌تمرکز زدایی و رفع مشکلات صنوف از اهداف اساسی شهرداری قم در راه اندازی و توسعه شهرک صنوف در قم است.

وی افزود: اجرای واگذاری این طرح مدت ۱۲ سال است به دلیل برخی از مشکلات، ‌راکد مانده بود که شهرداری قم نسبت به پیگیری و واگذاری این امر اهتمام جدی داشته است و امروز نخستین قطعات این شهرک به صنف آهن فروشان اختصاص خواهد یافت.

شهردار قم یکی از وظایف مدیریت واحد شهری را ساماندهی مشاغل و صنوف اعلام و تصریح کرد: شهرداری قم با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مسئول نسبت به ساماندهی و راه اندازی این شهرک اقدام کرده است.

دلبری به مزایای احداث شهرک صنوف در قم اشاره کرد و افزود: کاهش آلودگی صوتی در شهر،‌کاهش بار ترافیکی، ‌حمل و نقل آسان و عدم تردد کامیون در سطح شهر از جمله مزایای بهره مندی از شهرک صنوف است و شهروندان نیز دسترسی آسانتری برای تامین نیازهای خود دارند.

شهردار قم ایجاد رقابت بین فروشندگان و آسایش شهروندان را از دیگر محاسن راه اندازی این شهرک عنوان و خاطرنشان کرد: مدیرت شهرک صنوف موظف به ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی در این شهرک است و ارزش افزوده این شهرک باید توسعه یابد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak9qypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما