قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل بدنه 6 هزار نفری از هنرمندان دارد که می‌توان از توان آنها استفاده کرد و این افراد می‌توانند تاثیر بسیاری داشته باشند.
ضرورت بهره‌گیری از توان 6 هزار هنرمند قمی در حوزه فرهنگ مدیریت شهری
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حامد حجتی در شورای فرهنگی مدیریت شهری قم گفت: این جلسه بسیار موثر و مهم است و شاید یکی از خوشحال کننده‌ترین اتفاقاتی است که در این ایام رخ داده است.

وی بیان داشت: باید عملیات جهادی در حوزه فرهنگ داشته باشیم و از ظرفت و توان همه ارگان‌ها و افراد تاثیرگذار فرهنگی استفاده کرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: این اداره کل بدنه ۶ هزار نفری هنرمندان را دارد که می‌توان از توان آنها استفاده کرد و این افراد می‌توانند تاثیر بسیاری داشته باشند.

حجتی اذعان داشت: با یک لبخند مختصر می‌توان اجازه کار به جوانان برای کارهای فرهنگی را داد و جلوی بسیاری از مشکلات و معضلات را گرفت.

وی ادامه داد: باید محله‌محور کار کنیم و امروزه ۴۵۰ کانون فرهنگی در مساجد در محلات داریم که باید از ظرفیت این افراد استفاده کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نباید برای کارهای فرهنگی نگاه خود برتری داشت و باید همه پای کار آمده و تلاش کنیم با برنامه‌ریزی دقیق وضعیت فرهنگی را بهبود ببخشیم.

حجتی گفت: این شورا می‌تواند نقش برنامه‌ریزی داشته باشد و باید به صورت جدی و اصلی وارد عرصه شده و از ظرفیت موسسات فرهنگی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اگر تهران را نادیده بگیریم قم به اندازه تمام کشور، موسسه فرهنگی، چاپخانه و انتشاراتی دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی دقیق انقلاب فرهنگی ایجاد کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj90x.yt0x96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما