دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : 22790

پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه تالار مرکزی شهر قم

قم نيوز : قم نیوز:معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه تالار مرکزی شهر قم اشاره کرد و گفت: تاکنون در این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شده است.
پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه تالار مرکزی شهر قم
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حامد حجتی با اعلام این خبر از عزم جدی این اداره کل برای تکمیل پروژه تالار مرکزی خبر داد و اظهار کرد: قول مساعد جهت تأمین اعتبارات لازم جهت این پروژه داده شده است و جای هیچ نگرانی و دغدغه‌‌ای برای تکمیل و بهره برداری از پروژه تالار مرکزی وجود ندارد.

وی با بیان این مطلب که عملیات اجرایی این پروژه عملاً از سال ۸۸ شروع شده است، تصریح کرد: این بنا در زمینی به مساحت حدود هشت هزار متر مربع با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع و با اعتبارات ملی و انتخاب مشاور و پیمانکار توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی احداث شده است.

این مسئول فرهنگی با تاکید بر اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به عنوان بهره‌بردار نهایی این پروژه خواهد بود، عنوان کرد: تالار مرکزی شهر قم از طرح‌های مهر ماندگار است که دارای دو سالن ۶۵۰ نفره و ۲۲۰ نفره آمفی ‌تئاتر، سالن تمرین تئاتر، سالن اجرای تعزیه است.

حجتی از تکمیل دو سالن آمفی تئاتر این مجموعه و تهیه تجهیزات مورد نیاز آن خبر داد و گفت: با بکارگیری این دو سالن نیازهای جامعه هنری به خصوص در زمینه نمایش تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه تالار مرکزی شهر قم اشاره کرد و گفت: تاکنون در این پروژه حدود ۱۲ میلیارد تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هزینه شده است که تا پایان پروژه شش میلیارد تومان دیگر نیز هزینه می شود.

این مسئول فرهنگی همچنین استقرار تمامی انجمن‌های هفت گانه هنری در این تالار را از برنامه‌های این اداره کل ذکر کرد و اظهار کرد: کاربری این تالار صرفاً فرهنگی و هنری خواهد بود.

وی به عزم استانی برای به ثمر رسیدن این پروژه اشاره کرد و افزود: نهادهای مختلفی از جمله استانداری، شورای شهر و شهرداری کمال همکاری لازم را در این خصوص داشته اند.

حجتی از تکمیل پروژه تالار مرکزی قم تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح این پروژه تا پایان سال جاری، افتخاری برای مدیریت استانی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyae8.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما