چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 22899

قدرت ایمان و باور مردم انقلاب اسلامی را به ثمر رساند

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله نوری همدانی گفت: مردم ایران با قدرت ایمان و با رهبری امام راحل توانستند معادلات سیاسی مستکبران جهان را به هم بزند و چهره جهان را تغییر داده است.
قدرت ایمان و باور مردم انقلاب اسلامی را به ثمر رساند
به گزارش قم نیوز، آیت الله نوری همدانی در دیدار با جمعی از پرسنل موسسه تحقیقاتی وزارت دفاع و خواهران سپاه اصفهان اظهار کرد: خداوند در فرازی از آیات قرآن کریم قدرت و خلقت خود را برای مردم نشان می‌دهد و می‌فرماید آفاق جهان و وجود انسان‌ها نشان دهنده حقانیت خدا است.

مرجع تقلید جهان تشیع با اشاره به اینکه خداوند در هر موجودی نمونه‌هایی از قدرت خود را نمایان کرده است، افزود: روز به روز راه خدا‌شناسی و حق هموار‌تر و روشن‌تر می‌شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان اسلام تجهیزات و نقشه‌هایی به کار می‌برند و با هم متحد می‌شوند اما در همین راستا طرفداران حق هم روز به روز بیشتر می‌شوند و خدا آیات خود را به مردم بیشتر نمایان می‌کند.

وی با تاکید براینکه با ایمانان روز به روز با شفاف‌تر شدن راه حق بر ایمانشان افزوده می‌شود، بیان کرد: در گذشته مردم با نگاه کردن به ستارگان می‌توانستند پی به خالق این جهان ببرند اما روز به روز در تمام این زمینه‌ها علم و آگاهی بیشتر شد و مردم بیش از پیش به شناخت خدا دست می‌یابند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه در هر قدمی که انسان برداشته راه خدا‌شناسی هموار‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: هیچ موجودی در عالم بدون حساب و کتاب نیست.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه یکی از مسائل بسیار مهم که بار‌ها در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: تقوا یعنی خودنگری، اینکه انسان مراقب خود باشد و برخلاف دستور خدا گام برندارد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اینکه بهترین لباس، لباس تقوا است، اظهار کرد: انسان به واسطه تقوا به همه چیز دست می‌یابد چرا که انسان با تقوا حدود و قوانین الهی را رعایت می‌کند.

وی به سه فضیلت مورد تاکید قرآن اشاره کرد و افزود: علم، ایمان و جهاد سه منشا فضیلتی است که در قرآن به آن اشاره شده است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه ایمان و عقیده باید براساس تقوا باشد، گفت: مردم ایران با قدرت ایمان و با رهبری امام راحل توانست معادلات سیاسی مستکبران جهان را به هم بزند و چهره جهان را تغییر داده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhoe8.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما