چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : 22907

صبای قم بقای خود در لیگ برتر هندبال را قطعی کرد

قم نيوز : قم نیوز:هندبالیست‌های صبای قم در دیداری از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر هندبال تیم پرقدرت نیک اندیش شهرداری اصفهان را متوقف کردند و بقای خود در لیگ برتر را مسجل کردند.
صبای قم بقای خود در لیگ برتر هندبال را قطعی کرد
به گزارش قم نیوز، تیم صبای قم بعد از هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور که توانست در میهمانی تیم نیروی زمینی تهران به پیروزی برسد، سرانجام در دیداری حساس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان کشور از تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان یک امتیاز گرفت.

صبای قم بعد از اینکه دیدار هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را به میزبان خود تیم ثامن‌الحجج مشهد واگذار کرد و دوازدهمین باخت این فصل را پذیرفت، در هفته نوزدهم باید در خانه از تیم مس پارس فلاورجان پذیرایی می‌کرد اما به دلیل اینکه حریف از لیگ برتر کنار گذاشته شده بود در هفته نوزدهم استراحت کرد و با آمادگی کامل راهی اصفهان شد.

در حالیکه ۱۲ بازی از ۱۵ مسابقه قبل صبای قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با شکست برابر حریفان همراه بود، صبای قم برای فرار از شکست‌های پی‌درپی خارج از خانه این فصل، در میهمانی تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان با قدرت به میدان رفت و از میزبان خود یک امتیاز هم گرفت.

این هفته براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فدراسیون هندبال، دیدارهای هفته نهم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مدت ۲ روز به انجام رسید و طی آن تیم هندبال صبای قم در دیداری خارج از خانه برابر تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان صف‌آرایی کرد و با تساوی پرگل و جالب توجه ۳۱ بر ۳۱ از میدان خارج شد.

رویارویی صبای قم با تیم میانه جدولی نیک اندیش شهرداری اصفهان در دیداری حساس و نفس‌گیر از بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در حالی به تساوی انجامید که صبای قم در این بازی تا آخرین لحظات از میزبان پیش بود اما برخی اتفاقات رخ داد تا دست شاگردان ناصر فلسفی در تیم صبای قم به دو امتیاز این دیدار حساس نرسد.

صبایی‌ها در این دیدار شانس کسب پیروزی و ۲ امتیاز را نیز داشتند اما بدشانس بودند که در ثانیه‌های رو به پایان مسابقه گل تساوی را پذیرفتند و بدین ترتیب بازی برده را با تساوی عوض کردند و در نهایت از میهمانی حریف اصفهانی صاحب یک امتیاز شدند.

مروری بر عملکرد تیم صبای قم در دیدارهای گذشته نشان می‌دهد که آن‌ها کم کم امیدوار می‌شوند که خود را از انتهای جدول جدا کنند چراکه صبایی‌ها بعد از جذب یک بازیکن خارجی برای سومین بار در این فصل سرمربی خود را نیز تغییر دادند و صد درصد از خطر سقوط به دسته اول نجات پیدا کرده‌اند.

بعد از استراحت در هفته نخست که به صبا فرصت داد تا عملکرد دیگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را زیر نظر بگیرد، این تیم در هفته دوم در نخستین مسابقه خود به میدان رفت و توانست تیم نیروی زمینی تهران را شکست دهد.

این در حالی است که صبای قم در هفته‌های بعد از پیروزی بر نیروی زمینی، به صورت متوالی در حال باختن به حریفان بود و بعد از اینکه در بازی برگشت با نیروی زمینی تهران در قم مساوی کرد، در ادامه بازی‌ها فقط توانست در هفته شانزدهم تیم کاسپین قزوین را در قم شکست بدهد و حالا با کسب یک امتیاز از بازی‌های‌ خارج از خانه در مقابل نیک اندیش شهرداری اصفهان ششمین امتیاز این فصل را نیز دشت کند.

این تیم در فصل جاری مسابقات این فصل لیگ دسته برتر تاکنون از ۱۶ مسابقه خود ۶ امتیاز کسب کرده است ولی با این حال هنوز هم از وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی پیکارهای این فصل لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور برخوردار نیست و در بین سه تیم انتهای جدول در کنار نیروی زمینی و کاسپین قزوین جای دارد و در دیدارهای آتی باید در قم با تیم هپکو اراک و در سبزوار با قهرمان این فصل یعنی ثامن‌الحجج دیدار کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjahe8.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما