چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : 4169
در هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال صورت می‌گیرد؛

جدال جهش ترابری با پتروشیمی در دهمین میهمانی لیگ برتر

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در نهمین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم پتروشیمی بندر امام به میدان می‌رود.
جدال جهش ترابری با پتروشیمی در دهمین میهمانی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، فردا وارد هفته نهم از دور برگشت خود شده و طی آن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری مهم در خارج از خانه برابر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام صف آرایی می‌کند.

شاگردان سیدعباس آقاکوچکی در تیم بسکتبال جهش ترابری قم که از قضا این روزها از مشکلات مالی و مصدومیت یکی دو هم تیمی سرشناس خود نیز رنج می‌برند، بعد از یک هفته استراحت اجباری در هفته هشتم دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال، در حالی که هنوز در انتهای جدول رده بندی مسابقات هستند به میهمانی شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام می‌روند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال، دیدار تیم‌های بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام از هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ عصر فردا پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در سالن اختصاصی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام یکی از مدعیان قهرمانی این فصل به انجام خواهد رسید.

این دیدار در حالی به میزبانی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام برگزار می‌شود که نماینده بسکتبال استان قم در دیدار رفت خود با این تیم که یکی از سه نماینده کشورمان در بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا محسوب می‌شود، در سالن ورزشی دو هزار نفری شهید حیدریان قم با نتیجه جالب توجه ۸۳ بر ۸۱ به پیروزی خیره کننده‌ای دست یافتند.

در حالی که دیدارهای هفته‌های پایانی از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به دلیل تقابل و تلاش تیم‌های مدعی برای حضور در جمع هشت تیم بالای جدول به منظور شرکت در پلی‌آف قهرمانی و فرار از خطر سقوط به اوج حساسیت‌های خود رسیده است، دیدار برگشت دو تیم جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام اهمیت زیادی دارد.

از یک سو شاگردان مهران شاهین طبع در تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به دنبال رسیدن به مدعیان بالاتر از خود در جدول رده بندی هستند تا بتوانند بار دیگر با کسب یکی از سه رتبه بالای جدول سهمیه حضور در باشگاه‌های غرب آسیا را کسب کنند و از سوی دیگر انتقام باخت بازی رفت را بازیکنان جهش ترابری گرفته باشند.

در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال ۱۲ تیم حضور دارند که مرحله مقدماتی را به صورت رفت و برگشت و در قالب ۲۲ هفته برگزار می‌کنند و در پایان هشت تیم به پلی‌آف قهرمانی و چهار تیم به پلی‌آف رده بندی و تعیین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور راه خواهند یافت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.0baurhb89iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما