شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 23036

مصرف بهینه آب توصیه جدی معاون استاندار به شهروندان قمی

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم از شهروندان خواست با توجه به کاهش منابع آبی، مصرف بهینه آب را جدی بگیرند.
مصرف بهینه آب توصیه جدی معاون استاندار به شهروندان قمی
به گزارش قم نیوز، ˈسید حسن رضویˈ روز شنبه در چهارمین جشنواره فرهنگ هنری ˈآب صدای زندگیˈ درقم افزود: امروز تامین منابع آبی و همچنین مصرف صحیح آب از چالش های مهم دنیا، کشور و قم است و باید در یک برنامه ریزی کامل و مدون ، با موفقیت ازاین چالش عبور کنیم.

وی، فرهنگ سازی در مصرف بهینه آب را مهم ترین اقدام در مدیریت این چالش بزرگ برشمرد و گفت: در شرایطی به سر می بریم که میانگین بارش ۲۰ درصد و آورد رودخانه ها ۴۰ درصد کاهش داشته، لذا باید مصرف بهینه آب جدی تر از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

رضوی با بیان اینکه متاسفانه سرانه مصرف در ایران در بسیاری از زمینه ها ازجمله آب بیشتر از سایر کشورهای جهان است گفت: ما در کشوری دین مدار زندگی می کنیم و باید توصیه های دین در راستای مصرف بهینه آب را جدی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه تامین منابع آبی به موفقیت هایی دست پیدا کرده ایم، مهمترین بحث امروز در زمینه آب را مصرف بهینه عنوان کرد و افزود: مطمئنا با فرهنگ سازی درخصوص مصرف درست آب دربین دانش آموزان ، می توانیم به نتایج خوبی دراین زمینه دست یابیم.

چهارمین جشنواره فرهنگی هنری ˈآب صدای زندگیˈ با همکاری اداره کل آموزش و پرورش قم و شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور جمعی از دانش آموزان و مسوولان آغاز و مراسم اختتامیه آن نیز روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه آب بین دانش آموزان و خانواده ها برپا شده ، دانش آموزان در موضوع های عکس، پوستر، فیلم، سرود و آبخوانی با هم به رقابت می پردازند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9z0x.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما