يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 23062

امیدوارم وضعیت"محمد بنا" در تیم ملی روشن شود

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آرامش بر تیم حکم فرماست و امیدوارم وضعیت حضور محمد بنا هم در تیم ملی روشن شود.
امیدوارم وضعیت"محمد بنا" در تیم ملی روشن شود
به گزارش قم نیوز، هادی علیزاده پورنیا درباره وضعیت آمادگی ملی پوشان در تمرین تیم ملی کشتی اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر کشتی گیران در تمرین تیم ملی حضور دارند و شرایط فعلی تیم ملی مطلوب است و همه با قدرت و انگیزه آماده مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند.

وی گفت: آرامش بر تیم حمک فرماست و امیدوارم وضعیت حضور محمد بنا هم در تیم ملی روشن شود.

قهرمانی کشتی آسیا در پاسخ به این سئوال که آیا کادر فنی تیم ملی توضیحی درباره احتمال بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی داده‌اند بیان کرد: امیدوارم بنا به تیم ملی برگردد اما در این باره اطلاعی ندارم و این سوال را از کادر فنی بپرسید.

علیزاده پورنیا افزود: حدود یک هفته دیگر درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در تهران می‌شویم و کسب مدال طلای قهرمانی آسیا مقدمه‌ای بر موفقیتم در المپیک است و مدال آوری در المپیک را هدف خود قرار داده‌ام.

وی ابراز کرد: امسال سال بسیار پرکاری را پیش رو دارم چنان که ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران روی تشک می‌روم و پس از آن باید در مسابقات بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی ازبکستان مسابقه دهم و این ۳ رویداد معتبر، مرا برای مسابقات المپیک تابستانی آینده آماده می‌کند.

کشتی گیر قمی عنوان کرد: سال گذشته در رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی تا رده سوم هم صعود کردم اما آسیب دیدگی سبب شد از شرایط آمادگی دور شوم و باید بار دیگر با کسب مدال مسابقات آسیایی به شرایط آرمانی باز گردم.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی کشتی فرنگی پس از بازی‌های آسیایی در ازبکستان برگزار می‌شود اما برای رسیدن به روزهای اوج، باید ابتدا در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران مدال بگیرم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccixqi.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما