چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : 4941
شهردار قم:

موفقیت‌های ورزشکاران قمی در عرصه جهانی جای قدردانی دارد

قم نيوز : قم نیوز: محمد دلبری ورزش قهرمانی را موجب عزت و افتخار برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: کسب موفقیت‌های پی در پی توسط ورزشکاران قمی در عرصه جهانی جای قدردانی دارد و باید جایگاه قهرمانان کشور ‌بیشتر تقویت شود.
موفقیت‌های ورزشکاران قمی در عرصه جهانی جای قدردانی دارد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در این دیدار ضمن تبریک این پیروزی بسیار ارزشمند، روحیه این ورزشکار را روحیه‌ای بسیجی و دارای غیرت و عرق ملی دانست و گفت: موفقیت این جوان آینده‌دار کشتی قم برای مسوولان و مردم قم بسیار مهم و ارزشمند است و باید بهای بیشتری به جوانان قمی در زمینه توسعه و گسترش ورزش داده شود.

وی ورزش قهرمانی را موجب عزت و افتخار برای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: کسب موفقیت‌های پی در پی توسط ورزشکاران قمی در عرصه جهانی جای قدردانی دارد و باید جایگاه قهرمانان کشور ‌بیشتر تقویت شود.

وی تصریح کرد: امروز چشم مردم ایران اسلامی و بالاخص دوستداران ورزش به جوانان و ورزشکاران دوخته شده است تا عزت و عظمت ایران را دوچندان کند.

شهردار قم در ادامه خدمت به جامعه ورزشی را از برنامه‌های مدون شهرداری عنوان کرد و افزود: ورزش در همه مقاطع بالاخص ورزش همگانی برای حل مشکل اوقات فراغت جوانان و دیگر اقشار و ارتقاء‌ سلامت روحی و روانی و جسمی جامعه شهری قم امری اساسی و مورد اهمیت تمام مسوولین باید قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اخلاق و رفتار اسلامی باید سرلوحه کار ورزشکاران و قهرمانان باشد تا علاوه بر کسب مدال‌های جهانی، روحیه و اخلاق اسلامی آنها باید الگوی دیگران باشد.

‌هادی علیزاده پورنیا قهرمان طلای مسابقات کشتی آسیایی توضیحاتی در مورد چگونگی کسب مدال طلای این دوره از مسابقات بیان کند.

در پایان این دیدار شهردار قم با اهدای لوح ‌از زحمات و تلاش‌های این ورزشکار قمی قدردانی کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.xexfuqehvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما