چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 2642

آمادگی شهرداری قم برای احداث مجتمع ورزشی جانبازان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: شهرداری قم آمادگی دارد تا با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ‌مجتمع ورزشی و تفریحی ویژه جانبازان را احداث کند.
آمادگی شهرداری قم برای احداث مجتمع ورزشی جانبازان
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با بیان اینکه ورزش به عنوان یک مقوله مهم علمی و تربیتی در توسعه قوای جسمی و روحی روانی افراد بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: ورزش به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای افرادی که برای حرکت و حضور در فعالیت‌های اجتماعی به ویژه ورزش نیازمند به وسایل کمک حرکتی و تسهیلات اجتماعی هستند، ‌از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: دیدار با جانبازان مایه افتخار و سرافرازی است و ایثارگران و جانبازان چشم و چراغ این ملت بوده و ما در قبال آنها مکلف هستیم.

شهردار قم با بیان اینکه ورزش جانبازان باید توسط مسئولین تقویت شود، خاطر‌نشان کرد: آرامش و امنیت امروز ایرانی اسلامی مدیون ایثارگران و جانبازان است و همه باید در خدمت این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: جانبازان قمی امیدهای حال و آینده شهر کریمه اهل بیت (س) هستند و باید تیم جانبازان قم از نظر فرهنگی، ‌ورزشی و مذهبی الگوی دیگران باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.jd0iw6dv0giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما