پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 2660
دلبری تأکید کرد:

ورزش جانبازان در قم تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تأکید بر تقویت ورزش جانبازان در قم گفت: شهرداری قم آمادگی دارد تا با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، ‌مجتمع ورزشی و تفریحی ویژه جانبازان را احداث کند.
ورزش جانبازان در قم تقویت شود
به گزارش قم نیوز، شهردار قم با تأکید بر تقویت ورزش جانبازان در قم گفت: شهرداری قم آمادگی دارد تا با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، ‌مجتمع ورزشی و تفریحی ویژه جانبازان را احداث کند.

محمد دلبری در دیدار اعضای‌ هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم با بیان اینکه ورزش به عنوان یک مقوله مهم علمی و تربیتی در توسعه قوای جسمی و روحی - روانی افراد بسیار حائز اهمیت است گفت: ورزش به عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به صورت عام و نیز به عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای افرادی که برای حرکت و حضور در فعالیت‌های اجتماعی به ویژه ورزش نیازمند به وسایل کمک حرکتی و تسهیلات اجتماعی هستند، از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: دیدار با جانبازان مایه افتخار و سرافرازی است و ایثارگران و جانبازان چشم و چراغ این ملت بوده و ما در قبال آنها مکلف هستیم.

دلبری با بیان اینکه ورزش جانبازان باید توسط مسئولان تقویت شود، افزود: آرامش و امنیت امروز ایرانی اسلامی مدیون ایثارگران و جانبازان است و همه باید در خدمت این عزیزان باشیم.

شهردار قم ضمن ابراز خشنودی از دستیابی تیم جانبازان قم به لیگ برتر تصریح کرد: جانبازان قمی امیدهای حال و آینده شهر کریمه اهل بیت(س) هستند و باید تیم جانبازان قم از نظر فرهنگی،‌ ورزشی و مذهبی الگوی دیگران باشد.

در ابتدای این دیدار چاووشی از اعضای‌ هیئت مدیره باشگاه و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات باشگاه در سال گذشته گفت: این باشگاه در سال ۱۳۶۴ با هدف تقویت بنیه روحی و جسمی و افزایش احساس خودباوری در بین جانبازان و معلولان استان راه اندازی شده که بعد از گذشت چندین سال، ثمرات با ارزشی را کسب کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی باشگاه در ۲ بخش قهرمانی و توانبخشی است که ضمن بهره مندی جانبازان و معلولان از امکانات توانبخشی،‌ توانسته ایم با تلاش ورزشکاران جانباز در تیم بسکتبال،‌ باشگاه به لیک برتر دست یابد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.vd0iw6dvxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما