يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : 231
حجت‌الاسلام اسکندری:

لزوم ارتقای فرهنگ عمومی و دینی در مناطق محروم قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم هم‌پوشانی فعالیت‌های فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی و دینی مردم مناطق محروم قم تاکید کرد.
لزوم ارتقای فرهنگ عمومی و دینی در مناطق محروم قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری ظهر یکشنبه در دیدار مدیر مجتمع فرهنگی نور، با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوبی که در منطقه نیروگاه وجود دارد، برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد برای اجرای طرح‌های مفید و سازنده در این منطقه را خواستار شد.

وی تاکید کرد: مجتمع فرهنگی نور تنها مجتمع منطقه نیروگاه است که به صورت منسجم به ارائه فعالیت‌های فرهنگی، دینی، هنری، آموزشی، ورزشی و... می‌پردازند بنابراین انتظار از این مجموعه بسیار زیاد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هم‌پوشانی برنامه‌های نهادهای فرهنگی در مناطق محروم را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: این رویکرد می‌تواند دستاورد عظیمی برای ارتقای باورهای دینی و فرهنگ عمومی مردم مناطق محروم داشته باشد.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: البته فعالیت‌های فرهنگی باید از جذابیت و نوآوری برخوردار باشد تا مورد استقبال گروه‌های مخاطب قرار گیرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان قم اظهار امیدواری کرد که با رویکرد جدیدی که مجتمع فرهنگی نور در سال‌های اخیر اتخاذ کرده است، در آینده شاهد ارتقای فرهنگی دینی و اسلامی و تقویت فرهنگ عمومی در منطقه نیروگاه بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfve8zuqet.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما