يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 23118

اعطای وام ازدواج معوق به 13 هزار جوان قمی

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم اعطای وام ازدواج معوق به 13 هزار جوان قمی به تصویب رسید.
اعطای وام ازدواج معوق به 13 هزار جوان قمی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم که با حضور سیدعلی اصغر میرمحمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی کشور برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به قم، منابع تخصیصی در قالب مصوبات این سفر را در اجرای بسیاری از پروژه‌های عمرانی استان بسیار موثر دانست.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت پیگیری مصوبات این سفر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از اعتبارات مصوب این سفر محقق شده است که جا دارد بانک‌های استان به جد پیگیر جذب کامل این مهم باشند.

وی در ادامه ظرفیت‌های ویژه استان قم و جذب سرمایه گذاری در زمینه‌های گوناگون از جمله گردشگری را مورد توجه قرار داد و افزود: حضور میلیون‌ها زائر در قم در طول سال، ظرفیت عظیمی را برای توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه فراهم کرده است.

صالحی‌منش با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگی قم، شهرک تخصصی چاپ و نشر را از طرح‌های مهم و دارای موقعیتی بسیار مناسب و استراتژیک عنوان کرد و خواستار اهتمام ویژه دستگاه‌های استان در راستای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و استقرار مراکز چاپ و نشر در این شهرک شد.

در این جلسه اعطای وام ازدواج معوق به ۱۳ هزار جوان قمی، تحقق کامل مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ارائه تسهیلات به شماری از متقاضیان مسکن مهر شهرهای استان قم به تصویب رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcevz8w.jh8xzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما