دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب : 23131

3 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در هفت روز گذشته 431 مورد حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای رخ داد که در این حوادث سه نفر به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند.
3 نفر در حوادث ترافیکی قم جان باختند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با تشریح حوادث هفته گذشته اظهار داشت: در این مدت بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ مورد تماس با اورژانس ۱۱۵ قم به ثبت رسید که منجر به انجام یک هزار و ۱۸۳ حوادث جاده‌ای و شهری شد.

وی با اشاره به شمار ماموریت‌های انجام شده تصریح کرد: ۴۳۱ مورد از این حوادث ترافیکی بود که از این تعداد ۳۶۹ مورد حوادث شهری و ۶۲ مورد دیگر حوادث جاده‌ای به شمار می‌رفت.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در این حوادث ۴۹۶ نفر دچار آسیب‌دیدگی شدند و سه نفر نیز در محل حادثه جان باختند.

وی با اشاره به آمار حوادث موتورسواران تصریح کرد: ۲۹۴ مورد از آمار ذکر شده به حوادث موتورسواران اختصاص داشت که در این حوادث ۳۲۵ نفر مجروح شدند.

فراهانی اضافه کرد: ۱۵۱ نفر از مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۸۴ نفر نیز برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خویش با تبیین مهم‌ترین حوادث هفته گذشته تصریح کرد: یک دستگاه خودروی پیکان در محور کهک واژگون شد که در این حادثه به دلیل شدت حوادث و جراحات وارده یک آقا ۳۵ ساله در دم فوت کرد و یک سرنشین دیگر مجروح شد.

وی حادثه واژگونی خودروی سمند را مورد توجه قرار داد و گفت: این حادثه که در اتوبان قم - کاشان رخ داد خانمی حدود ۶۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخت و پنج نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

فراهانی اضافه کرد: مجروحان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی از سوی کارشناسان حوادث و فوریت‌های پزشکی در محل حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به یکی از بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند.

وی وقوع حادثه تلخ دیگری را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری که در بلوار الغدیر به وقوع پیوست جوانی ۱۹ ساله جان باخت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvve8.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما