دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : 23164

حامیان خردسال ایتام قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: در آستانه میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) یکشنبه شب در همایشی موسوم به همای رحمت در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) قم از 22 نفر از حامیان 6 ماهه تا 10 ساله ایتام قم تجلیل به عمل آمد.
حامیان خردسال ایتام قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در این همایش با تجلیل از خیران استان قم، گفت: خیران قم حماسه های بی نظیری را در کشور خلق کردند.

ˈعبدالله جلالیˈ با اشاره به وجود یکهزار و ۳۰۰ یتیم زیر ۱۸ سال در قم، افزود: این تعداد از سوی ۱۵ هزار و ۴۰۳ حامی حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه میانگین کمک های حامیان به هر یتیم استان یک میلیون و ۴۱۰ هزار ریال است، اظهار داشت: حامیان ایتام قم سال گذشته بیش از ۴۴ هزار میلیارد ریال برای ایتام مشخص شده از طرف کمیته امداد کمک کردند که این حرکت ارزشمند موجب شده که امروز سطح زندگی ایتام در استان قم بهتر شود و دغدغه اصلی مسوولان برای این ایتام تنها رشد علمی، تحصیلی و تضمین آینده آنها است.

جلالی، این حرکت ارزشمند قم را سزاوار تحسین دانست و افزود: مردم قم همواره در تمامی عرصه ها پیشگام بودند و در این عرصه نیز پیشگامی خود را به اثبات رساندند.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjyd0.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما