دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 23168

کسب مدال برنز مسابقات بین المللی تونس توسط تکواندوکار قمی

قم نيوز : قم نیوز: سید محمد رفیعی تکواندوکار قمی با شکست برابر حریف فرانسوی به مقام سوم و مدال برنز مسابقات تکواندو بین المللی تونس دست یافت.
کسب مدال برنز مسابقات بین المللی تونس توسط تکواندوکار قمی
به گزارش قم نیوز، تورنمنت بین المللی تکواندو که از ۱۷ اردیبهشت ماه در تونس آغاز شده بود به انت‌ها رسید و تیم پاس قوامین به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور داشت قهرمان شد.

تیم پاس قوامین به عنوان نماینده ایران با ۱۲ تکواندوکار در تورنمنت بین المللی تونس حضور داشت و با کسب ۵ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

سید محمد رضا تکواندوکار قمی و ملی پوش کشورمان که سال گذشته در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به همراه پاس قوامین ناجا درخشید، در این مسابقات در وزن پنجم نمایندگان الجزایر، لیبی و تونس را برد اما نتیجه را به تکواندوکار فرانسه واگذار کرد و بر سکوی سوم ایستاد.

رفیعی اسفندماه سال گذشته در وزن پنجم توانست با نشان دادن شایستگی‌های خود به نشان برنز جام باشگاه‌های آسیا دست یابد.

رفیعی در سال ۹۱ در راه عضویت در تیم ملی تکواندو نیرهای مسلح و در ‌‌‌نهایت اعزام به پیکارهای جهانی سیزم، مقتدرانه ظاهر شد و به عضویت این تیم درآمد در حالی که وی پیش از آن هم در مسابقات ارتش‌های جهان شرکت کرده بود.

رفیعی که در سال ۱۳۸۸ در رقابت‌های بین‌المللی کره‌جنوبی به همراه تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا شده بود‏، در وزن پنجم بالا‌تر از دیگر رقبای خود یعنی بهنام بیات، جواد فریدونی، میثم علیمردانی و سعید امیری قرار گرفت.

رفیعی پیش از این طعم موفقیت در کشور کره جنوبی را چشیده بود زیرا در سال ۲۰۰۴ در جریان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در این کشور موفق به کسب مدال طلای جام جهانی نوجوانان شده بود و طعم افتخار قهرمانی در این مسابقات و همچنین قهرمانی دانشجویان آسیا در سال ۱۳۸۹ را نیز چشیده بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjove8.uqetmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما