سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : 23175

فوتسال ایران با وجود نایب قهرمانی قدرت بر‌تر آسیا است‌

قم نيوز : قم نیوز:‌بازیکن قمی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: فوتسال ایران با وجود نایب قهرمانی قدرت بر‌تر آسیاست و بداقبالی مانع از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا شد.
فوتسال ایران با وجود نایب قهرمانی قدرت بر‌تر آسیا است‌
به گزارش قم نیوز، علی اصغر حسن‌زاده درباره مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام اظهار کرد: فکر می‌کنم تیم خوبی بودیم و نتایج بسیار خوبی هم گرفتیم حتی در بازی نهایی برابر ژاپن هم بر‌تر از حریف بودیم اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.

وی گفت: در بازی با ژاپن توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت‌های ما چند برابر حریف بود اما آن‌ها توانستند به خواسته خود که کشاندن بازی به پنالتی بود برسند و در ‌‌نهایت قهرمان شوند.

بازیکن تیم ملی فوتسال افزود: بداقبالی مانع از قهرمانی ایران در آسیا شد در حالی که ما از نظر فنی کاملا بر‌تر از ژاپن و همه تیم‌های های حاضر در مسابقات بودیم.

حسن‌زاده بیان کرد: باید این موضوع را بپذیریم که فوتسال آسیا در حال رشد است و نباید انتظار داشتته باشیم وضعیت تیم‌های دیگر کشور‌ها درست مثل شرایطی باشد که در ۳ دوره قبل وجود داشته زیرا تیم‌ها با علم روز فوتسال آشنا شدنه‌اند و روی فوتسال پایه در کشورشان سرمایه گذاری کرده‌اند.

وی ابراز کرد: با وجود کسب مقام نایب قهرمانی آسیا، ایران کماکان قدرت بر‌تر فوتسال آسیاست اما باید سعی کنیم تا خود را به سطح تیم‌های جهانی برسانیم تا از قافله پیشرفت جا نمانیم.

بازیکن تیم نوریل نوریلسکی روسیه عنوان کرد: از اینکه به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌ها انتخاب شدم اما این موضوع در رسانه‌ها به شکل محدود منعکس شد تعجب کردم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmzni.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما