سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 25379

پیشنهادی از ماهان تندیس قم به من نرسیده است

قم نيوز : قم نیوز: بازیکن قمی تیم ملی فوتسال گفت: پیشنهادی از باشگاه ماهان تندیس قم به دست من نرسیده است و بعید است باشگاه فعلی خود را ترک کنم.
پیشنهادی از ماهان تندیس قم به من نرسیده است
به گزارش قم نیوز، علی اصغر حسن‌زاده درباره زمزمه‌هایی پیرامون حضورش در تیم فوتسال ماهان تندیس قم و همراهی این تیم در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال اظهار کرد: این زمزمه‌ها مدت زیادی است که شنیده می‌شود اما واقعیت این است که پیشنهادی از باشگاه ماهان تندیس قم به دست من نرسیده است که بخواهم در مورد آن تصمیم گیری کنم.

وی گفت: نه تنها از ماهان تندیس، که از هیچ باشگاه ایرانی پیشنهاد ندارم و با توجه به اینکه یک فصل دیگر با تیم نوریلسکی روسیه قرارداد دارم احتمالا فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می‌روم.

ملی پوش با تجربه تیم ملی فوتسال افزود: ممکن است مقصد بعدی‌ام فوتسال اسپانیا باشد اما تا این لحظه تصمیمی جدی برای ترک نوریلسکی نگرفته‌ام و محتمل‌ترین گزینه برای فصل آینده‌ام، ادامه حضور در لیگ فوتسال روسیه است.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه اگر پیشنهادی از هر تیمی از جمله تیم‌های ایرانی داشته باشد آن را بررسی می‌کند عنوان کرد: بعید می‌دانم ماهان تندیس یا باشگاه‌های ایرانی دیگر برنامه‌ای برای جذب من داشته باشند زیرا من هنوز قرارداد دارم و اگر هم برنامه‌ای جدی برای حضور من در ایران بوده، باید تاکنون پیشنهاد رسمی دریافت می‌کردم که این اتفاق رخ نداده است.

وی خاطرنشان کرد: فوتسال قم، غنی و توانمند است و امیدوارم نمی‌انده قم، فصل آینده به نتایج بهتر برسد و موفقیت‌های بیشتری کسب کند زیرا مردم قم علاقه زیادی به فوتسال دارند و موفقیت فوتسال قم، سبب شادی دل مردم و علاقمندان به فوتسال می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf1md0.w6dteagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما