دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : 6728
در رقابت های تورنمنت چین رقم خورد:

نایب قهرمانی فوتسالیست‌های قمی

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست‌های قمی در مسابقات بین‌المللی تورنمنت چین همراه با تیم ملی فوتسال کشورمان به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.
نایب قهرمانی فوتسالیست‌های قمی
به گزارش قم نیوز، این دو فوتسالیست علی اصغر حسن‌زاده و سعید تقی‌زاده هستند که در مسابقات بین‌المللی تورنمنت چین که با شرکت چهار تیم ایران، ژاپن، رومانی و چین میزبان بازی‌ها برگزار شد، همراه با تیم ملی کشورمان به مقام دوم رسیدند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی به مقام دوم این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد که در نخستین مسابقه خود برابر تیم ملی فوتسال چین میزبان بازی‌ها به برتری سه بر یک دست یافته بود تا یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها خود را معرفی کند.

با این حال کسب سه امتیاز در دیدار نخست با تیم ملی فوتسال چین موجب نشد فوتسالیست‌های کشورمان که خود را آماده مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا می‌کنند در دومین دیدار موفقیت آمیز عمل کنند و برابر ژاپن یکی از رقبای خود در فوتسال آسیا به تساوی دو بر دو رسیدند.

در تساوی دومین مسابقه با تیم ملی فوتسال ژاپن که یک بار موفق شده است عنوان قهرمانی آسیا از تیم ملی فوتسال کشورمان بگیرد، علی اصغر حسن‌زاده فوتسالیست توانمند قمی توانست دو بار برای تیم ملی کشورمان گلزنی کند و بهترین بازیکن این دیدار لقب بگیرد.

در پایان روز دوم بازی‌ها تیم ملی فوتسال کشورمان با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سه تیم دیگر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت تا با خیالی آسوده در دیدار با تیم ملی فوتسال رومانی تنها تیم اروپایی شرکت کننده در مسابقات بین‌المللی تورنمنت چین به برتری دست یابد و قهرمان شود.

اما این اتفاق رخ نداد و تیم ملی فوتسال کشورمان در میان ناباوری با نتیجه عجیب چهار بر دو مقابل تیم ملی فوتسال رومانی تن به شکست داد تا بدین ترتیب از دستیابی به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات بین‌المللی تورنمنت چین محروم بماند.

رقابت‌های بین المللی چین در حالی با مقام دوم تیم ملی فوتسال کشورمان به کار خود پایان داد که ملی پوشان فوتسال کشورمان کمتر از دو هفته دیگر باید در مسابقات فوتسال قهرمانی مردان آسیا در کشور امارات با حریفان خود به رقابت بپردازد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.w8pbjh8fv9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما