يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 6690
در رقابت‌های بین‌المللی کشور چین صورت گرفت؛

گلزنی حسن زاده مقابل ژاپن

قم نيوز : قم نیوز: فوتسالیست قمی در دیدار حساس تیم ملی فوتسال کشورمان با تیم ملی ژاپن دو گل ارزشمند به ثمر رساند تا قهرمان آسیا مقابل جدی‌ترین رقیب خود به تساوی دست یابد.
گلزنی حسن زاده مقابل ژاپن
به گزارش قم نیوز، علی اصغر حسن‌زاده این روزها به اتفاق دیگر فوتسالیست قمی یعنی سعید تقی‌زاده، تیم ملی فوتسال کشورمان را در رقابت‌های چهار جانبه تورنمنت بین‌المللی کشور چین همراهی می‌کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که مدافع ۱۱ عنوان قهرمانی فوتسال قاره کهن است و در حال حاضر پر افتخارترین تیم حاضر در فوتسال آسیا محسوب می‌شود، از آغاز سال جدید به شکلی جدی و مستمر در اردوها و برنامه‌های متنوع آماده سازی، مهیای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا می‌شود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان که از روز ششم فروردین ماه سال جدید تمرینات خود را زیر نظر علی صانعی سرمربی جوان خود آغاز کرده‌اند، بعد از انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان در بندرعباس و همچنین شرکت در رقابت‌های غرب آسیا، اکنون در چین به سر می‌برند.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی غرب آسیا با شرکت پنج تیم روزهای آغازین اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان در شهر ارومیه برگزار شد و تیم ملی فوتسال ایران توانست با درخشش بازیکنان ملی پوش از سد تمام حریفان گذشته و قهرمان غرب آسیا لقب بگیرد.

بعد از مسابقات غرب آسیا و در فاصله زمانی بسیار اندک، تیم ملی فوتسال کشورمان با ترکیبی از بهترین‌های فوتسال ایران از تیم‌های مختلف لیگ برتری راهی رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی کشور چین شد تا آنجا سه بازی مهم برای کسب آمادگی بیشتر خود برگزار کند.

در سفر تیم ملی فوتسال کشورمان به رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی کشور چین، علی اصغر حسن‌زاده و سعید تقی‌زاده دو ملی پوش قمی هستند که در هر دو دیدار تیم ملی از آغاز این رقابت‌ها تا کنون برای تیم ملی بازی کرده و مثمر ثمر ظاهر شده‌اند.

مسابقات فوتسال تورنمنت بین‌المللی کشور چین با شرکت تیم‌های ملی فوتسال چین، ایران و ژاپن و یک تیم اروپایی یعنی رومانی در شهر هانگ‌ژو این کشور برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان بعد از برتری در روز نخست برابر میزبان رقابت‌ها در دومین بازی با ژاپن یکی از رقبای جدی خود در فوتسال قهرمانی آسیا به تساوی دست یافت.

تیم ملی ایران در گام نخست با حساب سه بر یک موفق به شکست تیم ملی فوتسال چین میزبان رقابت‌ها شد اما در دومین دیدار برابر رقیب سنتی خود در فوتسال آسیا یعنی ژاپن تن به تساوی دو بر دو داد که هر دو گل تیم ملی را در این مسابقه علی اصغر حسن‌زاده فوتسالیست ملی پوش قمی به ثمر رساند.

رقابت‌های فوتسال تورنمنت بین‌المللی کشور چین امروز با دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر رومانی و چین با ژاپن به پایان می‌رسد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.oqea2bqexla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما