پنجشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : 23268

تاکسی‌های قم به سوخت هیبریدی مجهز می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به لزوم مجهز شدن خودروهای حمل و نقل عمومی به سوخت پاک و ارزان افزود: بحث تاکسی‌های هیبریدی را ما در شهرداری پیگیری کرده‌ایم و در حال حاضر 600 تاکسی آماده تجهیز به این تکنولوژی است.
تاکسی‌های قم به سوخت هیبریدی مجهز می‌شوند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان قم با تاکید بر تعامل میان سازمان‌ها افزود: شهرداری در تمام خدماتی که به شرکت گاز ارائه داده است تخفیف‌های ویژه‌ای در قیمت‌گذاری در نظر گرفته است و از قیمت تمام شده برای شهرداری بسیار نازل‌تر بوده است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ضریب قیمت‌ها در سال جدید تصریح کرد: باید انتظارات را از شهرداری متناسب با واقعیات داشته باشیم و ادارات و نهادهای دیگر باید تصحیح قیمت‌ها را پذیرا باشند.

شهردار قم در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری دولت و وزارتخانه‌ها در تکمیل پروژه قطار شهری قم ابراز داشت: پروژه قطار شهری قم می‌تواند به طور غیر مستقیم به وزارت نفت کمک کند.

دلبری اظهار داشت: یکی از مشکلات شهری قم دوری جایگاه‌های سوخت در شهر است که می‌توانیم با ایجاد ایستگاه‌های تک مخزنی در مسافت‌های کوتاه که در کشورهای همسایه اجرایی شده است ترافیک شهری را کاهش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به لزوم مجهز شدن خودروهای حمل و نقل عمومی به سوخت پاک و ارزان افزود: بحث تاکسی‌های هیبریدی را ما در شهرداری پیگیری کرده‌ایم و در حال حاضر۶۰۰ تاکسی آماده به تجهیز این تکنولوژی را دارا هستیم.

در ادامه این جلسه غلامرضا فرجی سرپرست شرکت گاز استان قم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری جدید اذعان داشت: بنده به عنوان یک شهروند شاهد تحولات صورت گرفته در شهر قم هستم و باید قدردان خدمات صورت گرفته در این دوره زمانی باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: ما همواره در پی تعاملات سازنده میان شهرداری و شرکت گاز بوده‌ایم که خوشبختانه در دوره مدیریت شهری جدید این تعاملات شکل فزاینده‌تری گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaaunu.49nei15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما